Nya RAV4, bättre än de gamla?

pinky

Trådstartare
Jahapp, då har vi skaffat lite hästvänligare bil då...:banana: (Och jag som inte ens har mitt körkort än!:o )

Det blev en Toyota RAV4, årets modell.

Har hört lite negativt om de äldre årsmodellerna, bla att det inte går att öppna bakluckan med släpet påkopplat.
Men hur är det med den detaljen på den nya modellen? Någon som hunnit prova? Något annat ni tänkt på isf?

Nu är det där med bakluckan inget stort problem för mig, då jag förmodligen aldrig kommer att ha med några större mängder bagage, men jag är ju nyfiken ändå.:)

Sv: Nya RAV4, bättre än de gamla?

Har ingen erfarenhet av den, varken äldre eller nya modellen, har dock hört det där om bakluckan med. Det är däremot en bil jag gärna skulle äga, sitter ju grymt bra i den, iaf den jag provsuttit! Kommer ju inte ha en häst att köra sen så det kommer antagligen bli en Toyota Avensis för oss istället när det är dags för ny bil :love:

Ursäkta en dum fråga, men det här med bakluckan - kollar man inte sådant innan man köper en blivande dragbil där det är kännt att detta är ett problem? Och jo, problemet finns kvar på de nya RAV4-orna också.

Det är en jättehärlig bil att åka i med och utan släp!
men hon som ägde unghästen jag hoppade hade en sån och den hade fula revor på "extrahjulet" på bakluckan efter skötardörren på transporten... det är ju en nackdel men inget som skulle hindra mig från att köpa den!:love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka