S
stjarlotte
Jag har beslutat att investera i ett par nya läderridstövlar när jag får lön från sommarjobbet. Men jag har ingen aning om vad jag ska köpa för några, så nu behöver jag tips!
Vad har ni?
Jag har tänkt mig något omkring 2-3000 kronors klassen.
Problemet är att jag tydligen har väldigt långa och väldigt smala vader,
har hittills inte hittat ett par stövlar som är tillräcligt långa, och som dessutom sitter bra runt vaderna.
Köpte ett par Derby (har jag för mig dom hette, har funnits med i Jacsons produktkatalog) för ett par år sedan, men eftersom de var några cm för korta bestämde jag mig för att sälja dem, och har efter det inte haft några riktigt stövlar att rida i. (kört med ridskor och chaps)
Har inte bestämt mig för om jag vill ha med eller utan dragkedja och snörning. Vad tycker ni?
Stövlarna ska användas både till hopp -och dressyrtävlingar.
Så, nu vill jag ha tips! Släng hemskt gärna in bilder, eller länka till nån sida eller så.
Vad har ni?
Jag har tänkt mig något omkring 2-3000 kronors klassen.
Problemet är att jag tydligen har väldigt långa och väldigt smala vader,
Köpte ett par Derby (har jag för mig dom hette, har funnits med i Jacsons produktkatalog) för ett par år sedan, men eftersom de var några cm för korta bestämde jag mig för att sälja dem, och har efter det inte haft några riktigt stövlar att rida i. (kört med ridskor och chaps)
Har inte bestämt mig för om jag vill ha med eller utan dragkedja och snörning. Vad tycker ni?
Stövlarna ska användas både till hopp -och dressyrtävlingar.
Så, nu vill jag ha tips! Släng hemskt gärna in bilder, eller länka till nån sida eller så.