Nya shopping-tråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya shopping-tråden

*KL*
Köpt ett baucherbett från stübben, ska ev prova det imorgon eller på söndag, så får vi se vad älgen tkr om det.

DSC_0041_zpsc65d3626.jpg
 
Sv: Nya shopping-tråden

Funkar det? Jag har den dyra varianten och om Hööks nät funkar ¨så blir det de nästa gång.

Haft Hööks nät i drift några månader hosblandade riv och slit monster. Det är lite 'uttänjt' längst ner på mitten, alltså det har sett ut såhär i nederkant ______ och ser nu ut såhär ----___----- (fast mer U format där det går ner), men inte gått sönder minsta lilla. Dock var det det helvita nätet som var aningens billigare, det som kom först.

Så jag tycker absolut det är värt priset och hade tänkt köpa fler - om det inte varit slut hela tiden ;)
 
Sv: Nya shopping-tråden

jag kom på det :o och då var det försent att ändra på inlägget :o
Moderatorn får givetvis ta bort inlägget så får jag ta ny bild när det sitter på :laugh:
 
Sv: Nya shopping-tråden

Men något vi har reagerat på om det nätet är att maskorna är 3.5 X 3.5 cm.
Det billigare nätet med gröna kanter har maskor som är 3 X 3 cm och kostar ungefär 100:- mindre :D

Gissa vilka vi kommer ha på lösdriften hädan efter.........
 
Sv: Nya shopping-tråden

kl

Här kommer bild på ponnyn med nästan allting ;)

Benskydd, boots, sele, bröstan...

DSC_0108_zps67bf4755.jpg


DSC_0097_zps92a6f467.jpg


DSC_0100_zpsab1e1b18.jpg
 
Sv: Nya shopping-tråden

Jag har ett sånt med gröna kanter, med tanke på att min våldsamma häst inte lyckats ta i sönder det så skulle jag säga att det håller ganska bra kvalitet.
 
Sv: Nya shopping-tråden

Nä det blev bara ett, i stl cob.

Men egentligen skulle han nog kunna haft en ponnynosgrimma istället, den som jag trodde absolut han inte skulle kunna ha!

Men han har på innersta hålen nu på nosgrimman... Men jag tror det får vara så ;)
 
Sv: Nya shopping-tråden

Nytt träns och pannband frön Hööks rea :)
fint läder för att vara från Hööks :laugh:

mail
 
Sv: Nya shopping-tråden

Men något vi har reagerat på om det nätet är att maskorna är 3.5 X 3.5 cm.
Det billigare nätet med gröna kanter har maskor som är 3 X 3 cm och kostar ungefär 100:- mindre :D

Gissa vilka vi kommer ha på lösdriften hädan efter.........

Fast mitt kostade mindre än vad det med gröna kanter kostar nu?

Fast det är ju kanon om det med grön kant är mindre maskor, för det helvita hindrar ingen av mina en endaste sekund :S Så gääärna mindre maskor, ska prova tvätta i 90 grader med och se om det krymper ;P
 
Sv: Nya shopping-tråden

Vadå produktbilder? (Du har svarat det på min knapp, och endera måste inlägg försvunnit eller så fattar jag inte vad som åsyftas? =))

det var jag :o men iom att det inlägget forsvann blev det svar på ditt inlägg:p
 
Sv: Nya shopping-tråden

Våra lyckas ha sönder sömmarna på dom gröna kanbanden men det är en baggis att laga så vi gillar dom näten ändå.

Till AW:

Tidigt i höstas fanns det fortfarande kvar likadana hönät med 3X3 cm maskor med vita kantband, men sen ändrade dom det till gröna kantband. Tyvärr så blev det sämre kvalite på sömmarna på dom med gröna kantband än det var på dom äldre med vita kantband. Dom med vita kantband har vi ännu inte behövt laga medans vi fått laga dom med gröna kantband inom några veckor......
Men eftersom dom är billigare och har minre rutor är det sådant man får stå ut med :D
 
Sv: Nya shopping-tråden

Verkar som min bild inte kom med :o Försöker igen :)

snobbsnyatraumlns_zps6f898385.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
267
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
634
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 917
Senast: farin
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
308
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp