varför ser jag inte fb-sidan?

tanten

Trådstartare
Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för att administratörerna är inaktuella. Vi kan helt enkelt inte göra den gamla funktionsduglig.

Nya sidan är skapad och jag har fått skärmdump. Ser kanon ut!
MEN varken jag eller flera andra i styrelsen kan sesidan. Varken via acebook eller google hittar vi det.
Varför, vad är fel?
 
Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för att administratörerna är inaktuella. Vi kan helt enkelt inte göra den gamla funktionsduglig.

Nya sidan är skapad och jag har fått skärmdump. Ser kanon ut!
MEN varken jag eller flera andra i styrelsen kan sesidan. Varken via acebook eller google hittar vi det.
Varför, vad är fel?
Steg 1, har skaparen publicerat sidan?

Att skapa är inte = publicerad.
 
Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för att administratörerna är inaktuella. Vi kan helt enkelt inte göra den gamla funktionsduglig.

Nya sidan är skapad och jag har fått skärmdump. Ser kanon ut!
MEN varken jag eller flera andra i styrelsen kan sesidan. Varken via acebook eller google hittar vi det.
Varför, vad är fel?

Det är troligen inte publicerad.

Edit: @Gnist var före..
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon här på Buke som gjort det, och hur får man livet och ekonomin att gå ihop? Jag har en kandidatexamen sedan fem år tillbaks och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 834
Senast: lil-sis
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 891
Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
11 635
Senast: Niyama
·
Tjatter Deltagarlista 1. Mistimed 2. Magnum 3. Artline 4. Mirtai 5. Hedinn 6. Aliisa 7. Lena 8. Fio 9. glömmerallt 10. flyingchange 11. Ileo 12...
27 28 29
Svar
570
· Visningar
19 249
Senast: Ferrari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp