Nya SKK.se

MiniLi

Trådstartare
Nu är SKKs nya sida uppe! Vad tycker ni?

Jag har bara börjat kolla men gillar framförallt rasinformationen, stor förbättring sen innan! :)

Sv: Nya SKK.se

Även jag gillar sidan! Har inte hunnit kolla på den så mycket än, men tittade på hur det såg ut bland raserna och lite annat. Ser helt klart snyggare ut än innan! Själva innehållet har jag inte hunnit bilda mig någon uppfattning om än.

Sv: Nya SKK.se

gillar! har inte heller hunnit titta runt speciellt mycket, men det ser klart trevligare ut nu än tidigare iaf.... :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 157
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 204
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 052
Senast: BornAgain
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 545
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka