JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nya superfölet – efter Giant Diablo och Maharajah
Moderator
Hästnyheter
Totalt har 83 föl fötts på Menhammar i år. Det sista såg dagens ljus i helgen, men det var å andra sidan inte vilket föl som helst –...
Hästnyheter
Norske Derby-vinnaren El Diablo B.R. var en av favoriterna i Breeders Crown på söndag. Nu är hästen skadad. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Nu har Lannem Silje klivit in i sin nya roll – den som mamma. På tisdagen födde hon ett stoföl. Till sen-sommaren kan hon kanske vara...
Hästnyheter
Nästa uppgift för B.B.S. Sugarlight är klar. Norrmannen åker till Danmark för att starta i Copenhagen Cup. ...
Källa / Läs mer...
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Varje gång vi ska gå på kvälls- eller morgonkiss kommer han och kryper upp på mig för att dra ut på det så mycket som möjligt :p ”ska du...
geting
Igår kl 23:33
Svar: 621
Visningar: 39 650
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Jag har både tagit bort hemma, i bilen samt i veterinärens kök med de som tyckt det varit hemskt med klinik. Så tror de allra flesta...
Alexandra_W
Igår kl 23:15
Svar: 36
Visningar: 2 098
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ja en sen? Det är jag inte behöva fixa recept JAG tycker är skönt. Jag vill kunna gå raka vägen in på apoteket och köp det jag ska ha...
Nota
Igår kl 23:04
Svar: 1 427
Visningar: 87 637
Hund
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Tack snälla! Och ja, det är nog som du säger, hitta så lite så rött som möjligt 😅
Ska spana in dom och fundera lite. Tittade närmare...
Murray
Idag kl 00:23
Svar: 100
Visningar: 7 130
Avel
Stora shoppingtråden III
Utrustning Jag har tokfyndat. Två nya HayPlay slowfeedpåsae. För 1000 kr totalt. Nypris är 1700 kr styck!
Nu hoppas vi de håller bättre än Hööks...
Alexandra_W
Igår kl 23:17
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Mjukheten har varit minsta problemet. De har inte ens behövt riktas utan han kliver ur dom. Tror problemet är att de är för lätta och...
Fiorano
Igår kl 23:11
Svar: 1 533
Visningar: 121 058
Grenar