Cita Trådstartare 13 Sept 2009 #1 Nu har jag färgat nosgrimman så den har precis samma färg som övriga tränset
Cita Trådstartare 15 Sept 2009 #7 Sv: Nya Träns-Tråden Man köper narvsvärta (finns i alla möjliga färger) Stryker på det på lädret med tex en disksvamp Köps hos en sadelmakare, skomakare mm
Sv: Nya Träns-Tråden Man köper narvsvärta (finns i alla möjliga färger) Stryker på det på lädret med tex en disksvamp Köps hos en sadelmakare, skomakare mm
Cita Trådstartare 15 Sept 2009 #8 Sv: Nya Träns-Tråden Josefiine skrev: Vad fint! Vilken färg hade den innan? Klicka för att se mer... Den var mörkbrun jag ville ha den mer röd så den matchar resten av tränset
Sv: Nya Träns-Tråden Josefiine skrev: Vad fint! Vilken färg hade den innan? Klicka för att se mer... Den var mörkbrun jag ville ha den mer röd så den matchar resten av tränset
J jagvillvaraifred 21 Sept 2009 #10 Sv: Nya Träns-Tråden jättefint! förstod att nosgrimman inte hörde ihop med tränset? Märke? Pris? Inköpsställe? då kan man alltså färga om det ifall man hittar sitt drömträns i fel nyans
Sv: Nya Träns-Tråden jättefint! förstod att nosgrimman inte hörde ihop med tränset? Märke? Pris? Inköpsställe? då kan man alltså färga om det ifall man hittar sitt drömträns i fel nyans
Sandan 21 Sept 2009 #11 Sv: Nya Träns-Tråden OMG, vilken nosgrimma. Den såg riktigt bred ut på den hästen.
NotlikeI 23 Sept 2009 #12 Sv: Nya Träns-Tråden Det lilla fina huvudet och en sådan gigantisk bred nosgrimma
J JG_Dressyr 24 Sept 2009 #13 Sv: Nya Träns-Tråden Jag tyckte tränset var fint! Vad kostar sån där färg? Behöver det till min remontnosgrimma som har blivit lite solblekt o tråkig..
Sv: Nya Träns-Tråden Jag tyckte tränset var fint! Vad kostar sån där färg? Behöver det till min remontnosgrimma som har blivit lite solblekt o tråkig..
break_a_leg 26 Sept 2009 #15 Sv: Nya Träns-Tråden Den här bilden fanns i den gamla tränstråden, varför starta en ny med samma innehåll som den gamla. /b_a_l, moderator som stänger denna.
Sv: Nya Träns-Tråden Den här bilden fanns i den gamla tränstråden, varför starta en ny med samma innehåll som den gamla. /b_a_l, moderator som stänger denna.