Nya utrustningen..

_Yggdrasil_

Trådstartare
Va tycker ni onm det här???
Vågar jag visa mig på träningarna med detta???
Köpte sadeln i måndax och resten av grejorna kom på posten idag...

Nyasadeln.jpg

Sv: Nya utrustningen..

En mot fråga; varför skulle du inte våga visa dig på träningarna med sadeln osv.?
Snyggt enligt mig

_Yggdrasil_ skrev:
Vill ju inte att folk ska tycka att jag ser helt bortkommen ut..:)

Vad spelar det för roll så länge det passar häst och ryttare??

;)

Förstår vad du menar, men föredrar du inte utrustning som fungerar perfekt för dig och hästen framför att det ser toppen ut och ligger som skräp? (ibland får ska man ju gå sin egna väg ;) )

Bortkommen kommer du inte se ut, det är skitsnyggt!

Klart du kan visa dig i de där, fast padden är jag lite fundersam om man vågar? :angel: .

Tycker det är viktigt att man behagar ögat oxå... Det är ju lite det som ridningen handlar om. Att kunna visa upp hästen på ett snyggt sätt.

Nja jag måste ju erkänna att jag blev lite besviken på padden... Var inte så snygg som den såg ut på bilden... Men men den fyller sin funktion.

Tkr att det var jättefint :) sadeln ser sådär underbart väl inriden ut, det är sååå fint :D. Avskyr när sadeln ser helt ny ut!

Måste bara fråga, är det Hööks "billiga" fårskinnspad du har?

Håller med.. Nya sadlar ser så "plastiga" ut... Nä det ska va inridet och färdigt och till ett bra pris

Det är den billiga teddy paden från hööks..

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 219
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka