Nya utrustningen..

Sv: Nya utrustningen..

Tack :D
Hoppas på att det är bra väder så att kan ta en utomhus bild också (då ljuset är bättre att fota i)

Självklart vågar du det.
Jättefint var det...

Tror inte du vill se mig på min träning på Torsdag...

Klart att du kan visa dig med den utrustningen! Stübben är ju kvalite och färgen är jättesnygg. Men jag skulle personligen föredra någon typ av "säkerhetsstigbygel".

skit snyggt :) påminer lite om mitt :)
var har du köpt schabraket ? jätte fint (:
såg nu att det var på Nemaridsport har dom ngn hemsida ?

Senast ändrad av en moderator:

bild på hästen tillsammans med resten av utrustningen! snyggt men padden är tveksam (har en själv men använder den inte men men)

men varför behöver du padd under nyköpt sadel, passar inte sadeln ordentligt?

i övrigt var schabraket riktigt fint.

SNygga grejjer och en kvalitétssadel, helt klart godkänt, hade knaske svarat annorlunda om du visat upp en kinston eller börjes bästa med en rosa vojlock...

Här kommer häst bilden...:love: :love:
Tänk bort monstret som håller hästen:p (det är jag)

Tottem.jpg

Eftersom jag är ovän av paddar tycker jag inte om den - resten var dock snyggt:D även om pålle nog inte var plåtad ur sin mest fördelaktiga vinkel:p :D
Men skämmas ser jag ingen anledning till att göra

Apo

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 219
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka