Nya utrustningen..

Sv: Nya utrustningen..

Han ser ut som om han kommer tappa en hel del vikt runt magen när han börjar hoppträna:p :angel:

Du är i gott sällskap en kompis till mig, vars hjälp jag är otroligt tacksam för, fotograferade min häst åt mig och på nästan alla foton där ryttaren rider lätt har han lyckats ta bilden när ryttaren halvstår i stigbyglarna:D
För att inte tala om bilderna min kära pappa tog den dagen pållan anlände - :eek: säger jag bara:D

Apo

Är det en stübben siegfried II??? Om det är det så kan jag bara gratulera!! Har ridit i en sådan en gång...:love: :angel:

Det är en Stübben siegfried CS.. Men de kanske är likadana??? Har ingen koll på stübben sadlarna. Vet bara att jag alltid drömt om en och nu har jag en :)

Får jag bara undra vart du köpte sadeln ifrån?
Min kompis sålde en Stübben nyligen och tycker den där är väldigt lik.
Var det från en tjej i stockholms-området? :p

_Yggdrasil_ skrev:
Vill ju inte att folk ska tycka att jag ser helt bortkommen ut..:)
Klart inte!
De tillverkar inte en sadel som är ute. Då säljs den ju inte och hur bra är det att tillverka en sadel som inte säljs?!
Jag tycker den är snygg!

Jossan_92 skrev:
ok..den såg lite ut som en siegfried II...

Siegfried II liknar Cs till utseende men Cs är något djupare o bredare i sitt säte.

nej padden va inte så snygg i formen, men klart du kan ha det!!

Var du glad som är ägare till en sån snygg Stubbensadel!
Har kollat på flera begagnade men har svårt att hitta en så välvårdad! :cry: *Avundsjuk*

Nä jag gillade inte formen på paden heller maen sen när väl sadeln kom på tycker jag att det ser rätt okej ut...

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 219
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka