:) Nybörjartips hitåt!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare hastpojkenivisby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 387
Sv: :) Nybörjartips hitåt!

Absolut är det skönt. Hade varit kul om han var lite mer intresserad men är samtidigt glad för att han inte hänger i stallet. Man kan inte få allt ;)

Sv: :) Nybörjartips hitåt!

Vad kul!

Min sambo har varit med mej i stallet ganska ofta, (han har dessutom byggt det :love:) innan jag skaffade häst var han rädd för dom!

Sen FICK han en gammal travare av en arbetspolare, så vi fick sällskap till islänningen.

Han har lärt sej jättemycket under det här året, och man ser tydligt att han är intresserad! När vi är på fest, och han förklarar för nån kompis vad fång är eller hur man skor en häst, då smälter mitt hjärta... :love: Försöker få honom att gå en tappskokurs nu... :angel:

Men se till at det inte blir varje dag, för som någon skrev här, man behöver egentid också! Och för många (tjejer i synnerhet) är det i stallet man får den tiden...

Lycka till och håll oss uppdaterade!

Liknande trådar

Ridning Jag har haft häst länge, hoppat lite i perioder. Dressyr och gångartsridning har jag inga problem med, klart jag kan utvecklas mer men...
Svar
3
· Visningar
404
Senast: Freazer
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 075
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 309
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 345
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S