Nyckelring med behållare, vart hitta?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Nozer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 496
N

Nozer

Så här i ormtider vill jag gärna ha med mig mina cortisontabletter vart jag än går.
Så tanken på en behållare att sätta på nyckelringen, eller hundhalsbandet känns lockande. Men vart tusan hittar man dessa?

/Tobbe

Sv: Nyckelring med behållare, vart hitta?

finns på de flesta välsorterade djuraffärer

vi har vanliga linsburkar,med vatten i den ena delen då man måste kuan lösa upp dem .
annars gamla filmburkar ,adresshylsor osv.

Har aldrig behövt ge sånna tabletter. Men man kan alltså inte bara ge hunden en tablett, utan den måste lösas upp i vatten?

En vanlig ID-tub borde väl funka?
Fast jag vet inte hur stora tabletterna är...

Liknande trådar

Övr. Hund Är det någon som vet var man kan köpa en liten, gärna billig fodertunna med ordentligt tättslutande lock? En fodertunna passande typ 2kg...
Svar
9
· Visningar
813
Senast: Flavor
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 495
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 576
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 066
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31