Bukefalos 28 år!

A

ambrosian

Jag är så nyfiken på fälttävlan. :bump: Jag har sett det på tv och i verkligheten många gånger, men jag har själv aldrig fått uppleva det. Men jag vill så jätte gärna. Jag har en häst, som jag tror skulle kunna passa till lättare fälttävlan. Vi har hoppat hinder på bana, lite små hinder i terrängen och tränat dressyr, det har gått super bra. :) Men jag känner att det inte räcker till och att det inte är "riktig" fälttävlans träning. Jag vill träna mer och på "riktigt", men jag vet inte vart jag ska vända mej, för vi har inget sånt "träningscenter" här där jag bor. :cry: Sen hur går man till väga för att anmäla sej till tävlingar i fälttävlan, vad är det som gäller? Hur pass svårt är de lättaste fälttävlans tävlingarna? Någon som har förslag och tips på hur jag ska göra och vart jag ska vända mej? Samt hur ni startade eran "fälttävlans karriär"? :confused: Tacksam för svar!! :smirk:
 
jag har inga svar faktisk på din fråga,
men jag måste säga att jag har også provat typ ute i naturen,på tid och så,det är så himla kul,
men å törre tävla i det,är en annan sak,
jag henger nog kvar på din tråd här å kollar dina svar,karnsje det är nått för mig også???
( säger jag som inte törrs hoppa lenger. :smirk:)
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 473
Senast: zarmino
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: Castellini
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 359
Senast: inverterad
·
Tävling Jag har en hopphäst som jag vill träna och tävla med men det blir sällan av då jag nästan aldrig har någon som kan följa med. Jag vet...
Svar
15
· Visningar
1 814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp