Snuffsan

Trådstartare
x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wXf8UFqBeKwvW8cmY6_qGxOOOxFOfed1Zd-yMq3BTEyTq6G26S9N0NgJgRJ8Am-5y5GrycO-nTf6krBvOX1tfOwx-PC0cAMXrUUQGzHJ8Qp9J5C1C_y7Q7-

Kolla öronen! :D
Det kom en till en timme senare.

Sv: Nykläckt

Näääeee

:love: :love:

Så underbart med bebis!! Jag bara äälskar kattbebisar!!!

Dom är så söta kattbebisar, det gör ju det inte bättre att den är röd :love: :love:

Så söööt! :love:

Nu blev jag sugen på att starta kattuppfödning igen. Frågan är väl dock om min kära mor går med på att ha en sisådär 20 katter (för det vore ju omöjligt att sälja dem sen). :angel:

Pojke. Det kom en flicka en timme senare. En ljust cremefärgad som Carola redan tingat.

Bläää för henne !

Jag vill ha en röd eller creme flicka ! Det skulle pssa fint i min kattkollektion.

Absolut ! Och så skall du slänga lite med håret....precis som i reklamen.

Jag skulle inte kastrerat min padda utan hittat en röd man åt henne så hade jag kunnat lösa det på eget bevåg. Men men ...

De växer fort. Isolde som Carola ska ha under sin något agressivare :angel: bror. 6 dagar gamla.

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wXCKNF8kyoLG8QxbznDEQfKUaEZt5_R6ie1Z1Ctkuc9aGTdI_9dS_HzYRUWcTtj3V2thbgyvAjsLWG-9Dglsvq7kCX8gqzt6ZJTMBZz7ezKHTy5bmZqLwuV

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har haft problem med getingar på min uteplats. Varje år spreyar jag med radar i hålen i teglet för att de inte ska bygga bo. Det har...
Svar
9
· Visningar
376
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 116
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 185
Senast: Asko
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka