Sv: Nykläckt

Snuffsan skrev:
De växer fort. Isolde som Carola ska ha under sin något agressivare :angel: bror. 6 dagar gamla.

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wXCKNF8kyoLG8QxbznDEQfKUaEZt5_R6ie1Z1Ctkuc9aGTdI_9dS_HzYRUWcTtj3V2thbgyvAjsLWG-9Dglsvq7kCX8gqzt6ZJTMBZz7ezKHTy5bmZqLwuV

Naaaww men snuttan Isolde.... :love:

Men vad gör hennes elaka bror??? Bit han i Örat gumman, på´na bara!!! :devil:

Sv: Nykläckt

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wV0ihy1yw8gq0xjFilhlSTPEWfL1hMTO0oN6Q9j8NnOLKzuFyyhyrlS0cfiM2AUuICrYJPctQC8memIQv2j9dJOzkJKsgqjtRWtmR-q20gcFlWos2sV-8i9

Underst igen......

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wWjgkfinweqCpGHveQ5sWsy3HLN5LSKANFJ4gy7vz0BvR5KcNRTjOPqUNDVTHeGoknhxorC3YWEbP40LXxzvi8RoaBgjD0XI7kLRsbHWjZnM5WjDVAKcXI6

De är hundvana. Även om nu vissa tycker att det är kass med en extra mamma som tvättar en.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har haft problem med getingar på min uteplats. Varje år spreyar jag med radar i hålen i teglet för att de inte ska bygga bo. Det har...
Svar
9
· Visningar
376
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 116
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 185
Senast: Asko
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka