JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
trav
Startdatum
Startdatum
20 Feb 2005
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
543
Letar efter ställe där de säljer nylongrimmor med skinn vid varje beslag. Någon som vet var man får tag i dom?
Sv: Nylongrimma med skinn
My One i Borås hade såna i sin realåda!!!!
Då är det svart läder vid alla sömmar och så var resten i "långrandigt band".....låter det illa???
Men bandet var i tex. vinröd/marin/grön.
Jag tycker att dom är skitsnygga!!!
Utrustning
Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket...
5
6
7
Utrustning
Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Utrustning
är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan.
Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Utrustning
Hej!
Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Lily har bestämt sig för att överge lägenheten. Nu bor hon på balkongen. Vädret är fantastiskt och jag har satt ett kompostgaller vid...
Red_Chili
47 minuter sedan
Svar: 1 429
Visningar: 87 959
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 945
Visningar: 188 165
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Nu har mina guramis en ny kull :rofl:
De små ligger precis under vattenytan igen. Jag ska flytta dem senare till ett räkakvarium. Har...
Red_Chili
Idag kl 19:35
Svar: 1 465
Visningar: 44 823
Djur