Bukefalos 28 år!

Y

Yoggi

Har kollat runt lite och börjar fundera på om vår hund har noskvalster. Han nyser några gånger varje morgon och sen oftast några gånger till under dagen. Har inte funderat så mycket på det innan men nu när jag märker att det sker varje dag känns det som jag behöver kolla upp det. Kan vara lite blöt om nosen ibland. Han mår för övrigt bra. Ska ringa djursjukhuset på måndag, men vad tror ni?
 
Sv: Nyser

Min hund började nysa ett par-tre dagar efter en utställning i ett ridhus en gång. Riktigt rejäla nysningar så han nästan körde hakan i marken. Det gick över efter 2-3 dagar och troligtvis var det ett virus som han fått i ridhuset. Det var fler hundar som nös.

Svårt att säga. Kan vara noskvalster, virus, infektion eller allergi. Du säger inte hur länge hunden har hållit på att nysa.
 
Sv: Nyser

I några veckor skulle jag tro, tänkte som sagt inte på det i början.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
811
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Trassel12
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 242
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 899
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp