Nytt angrepp mot häst

Sv: Nytt angrepp mot häst

Usch att det finns så sjuka människor :(
Min pålle skadades för ett par år sedan, vi finkammade hagen på jakt efter vad som kunde stuckit honom men fann ingenting. Såret var smalt, ca 1,5 cm långt men nästan 10 cm djupt... Misstänkt likt ngt en kniv kan göra. Sedan dess har vi haft ngra incidenter där han blivit livrädd för - ja - människor... undrar varför....

Det här måste vara det mest absurda och onödiga man kan göra mot ett djur! Jag blir själv rädd för mänskligheten när jag läser sånt här!

Att det ska finnas så sjuka folk! :( STAKARE!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Uppblåsbara dräkter till häst som minskar skaderisken i hagen, GDPR för hästar och IQ-test för ryttare inför tävling. Har du blivit...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När nyårsraketerna small till vid midnatt blev hästen Stripe så rädd att han bröt sig genom hagens staket. Efter en dramatisk natt...
Svar
0
· Visningar
159
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under natten till tisdagen var en häst på rymmen under flera timmar. Trots flera försök att fånga in hästen tog den sig upp på en väg...
Svar
0
· Visningar
369
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I Veterinärbloggen hos Ridsport kommer läsarna få en inblick i Distriktsveterinärernas vardag – som kan handla om allt ifrån akutfall...
Svar
0
· Visningar
67
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka