Nytt Innetäcke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lemonadsaft
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 654
L

lemonadsaft

Söker ett kraftigt innetäcke som även kan användas ute i hagen.
(Ena stalldörren står öppen för att det blir kvavt uti h-vete då de är stängda) Så det blir lite kyligt utan ett innetäcke i stallet nu på hösten.
Har ni något tips på ett bra, hålligt, varmt täcke? ;)

Sv: Nytt Innetäcke?

Om innetäcket ändå ska användas ute i hagen så förstår jag inte varför du ska ha ett innetäcke. Verkar smidigare i så fall att ha utetäcket på hela tiden.

Gissar att du ska ha det under täcket stämmer det, alltså ett kraftigt innetäcke som man kan ha under utetäcket ocskå?

Jag skulle ledigt köpa Horsewares Rambo Stable Wug http://www.hastshopen.se/products/HWABAJ04.aspx

Ska själv köpa det när ekonomin tillåter. Har det med mindre foder 150 gr av samma märke och är grymt nöjd med det.

~Ingrid

Jag igen...

Läser ditt inlägg fler gånger och blir osäker. Vill du ha ett innetäcke som du sedan ska ha ute också? Inte under ett utetäcke?

I såfall skulle du ju köpa ett rejält utetäcke som du hade på även i stallet. Börjes har ju flera täcken som dom skriver i texten till täckena "kan användas som, stall, ute och transporttäcke..." kanske nåt att fundera på?

~Ingrid

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 599
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka