nytt stall

N

Natascha

Nu på fradag börjar vi med stallet :D
Det ska bli tre boxar och en spiltbox.
På fredag ska golvet bort bilas för att sen läggas på nytt.
Det är så kul o spännande att det pirrar i magen bara jag tänker på det....iiiii. :)

Lycka till!!! Det blir ännu roligare när det är färdigt :)
Jag har nyss varit igenom hela processen med att bygga stall och kommer mycket väl ihåg hur svettig jag var när vi precis börjat bila ut det gamla golvet och allt var en enda stor röra. Jag undrade vad sjutton det var jag hade satt igång :confused: ...men allt gick bra till slut. Hoppas att bygget går smidigt även för er!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 142
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 601
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka