Bukefalos 28 år!

Nytt terrordåd i Nice, Frankrike

Fick magknip och gick upp en stund. Läser detta sänder en tanke till Frankrike.
Ska gå in och läsa lite nyheter nu.
 
80 döda, 16 mycket svårt skadade verkar de ha fått in nu enligt Le Figaro. Siffran över mycket svårt skadade är lägre än vad jag läst innan så vet inte om den stämmer fullt ut. :(
 
Senast ändrad:
Fan, ville inte vakna till sådana här nyheter igen! :cry:

Tyvärr har väl både Nice och Cannes varit högriskställen för attacker länge, just under sommaren.
 
Minst 84 döda nu tydligen :(

Det är så fruktansvärt ofattbart. Hjärnan kopplar inte, jag kan inte förstå det. Som vanligt tar det väl några dagar innan det långsamt börjar sjunka in. Hur kan man göra andra människor så illa? Tydligen misstänks många av de omkomna vara barn. Hur kan man slita hela livet ifrån så många oskyldiga, krossa så många drömmar, förgöra så många familjer? Hur? Varför?
 
Ja , tycker alla ska lämna de där skitländerna, sen kan gränserna stängas för gott så ifioterna ha ihjäl varandra istället.

Var ska "alla" ta vägen när de lämnar "skitländerna"?
Vilka gränser ska stängas?
Tror du att "idioterna" lydigt stannar kvar i "skitländerna" och inte gör något i resten av världen?`
 
Jag fattar inte hur det kan finnas någon ära eller storhet i sådana här dåd. Det är ju bara fegt och dom som utför det är patetiska ynkryggar.

Den där unga flickan som blev skjuten i huvudet av talibanerna för att hon ville gå i skola har ju miljontals gånger mer ryggrad än dom här fega uslingarna.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp