Nytt träns men vilket...?!

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Magini
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 524
Sv: Nytt träns men vilket...?!

Sshameless: Du tycker alltså att jag inte behöver byta träns över huvudtaget... Låter ju oxå bra!=) Han är ju fin i det han har det måste jag ju säga... :D

Magini

Ja jag funderar verkligen på det tränset.. Gillar det skarpt.. Men ju mer man letar desto fler snygga hittar man.. haha..

Någon mer som vill tipsa om var jag kan hitta något snyggt träns som skulle kunna passa..??

Om man inte får länka så PMa gärna..=)

Magini

Jag länkar... :angel:

Det understa har jag beställt! :banana:
Men det översta är snäppet smalare, och lite mer.. enkelt. Det är också i tyskt läder så det är nog bättre kvalité också. Är du sugen så kan du få sidan du kan köpa dem också! :bow:

Trns2.jpg

D4244.jpg

Länken på det översta tränset får du gärna PMa till mig!!=)

Japp.. jag tycker det som du har nu är bra:).. och om du vill köpa nytt så kan du ju köpa nått fint med inte så bred utan lagom lixom:)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 647
Senast: manda
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 234
Senast: dukie
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 839
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka