O, allvetande Buke...

svea

Trådstartare
...vet någon vilken storlek man behöver på insexnyckel för att öppna en Wintec Isabell som har ett antal år på nacken?

Sv: O, allvetande Buke...

mät hur stort hålet är och testa med nycklar som är så stora och några som är större mindre. rost och skit sätter sig lätt och då kan det ev fungera med en mindre nyckel.

Jo, jag fattar förstås själv att man kan prova sig fram om man har ett helt kit med nycklar, men nu har inte jag det utan vill köpa EN. I rätt storlek.

Öh, näe?

Det enklaste är om någon på Buke som vet svaret berättar det för mig, så att jag kan åka förbi en affär på väg till stallet.

har aldrig sett att man kan köpa enstaka insekts nycklar, brukar vara i ett sett.

Var sitter insex-skruven någonstans? Jag vet inte ens av att det sitter såna på IW´n, och då har jag bytt järn i min många-många gånger :o

Jag skall trampa ned till stallet snart, jag kan kolla då isf och se om jag kan plocka fram ett mått åt dig...förutsatt att min IW har dylika skruvar givetvis :)

Släng ut en förfrågan på facebook och kolla om någon har en några du kan låna och prova? :idea:

Liknande trådar

Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
540
Senast: iNHALE
·
Utrustning Nej, jag har inte testat strömmen i tråden ännu. Men nu när jag hade dragit om alla trådarna i hagen och satt igång aggregatet (nät)...
Svar
2
· Visningar
265
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka