Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar
Tack!

Jag kände mig lite fånig som reagerade men samtidigt stolt för att jag stod på mig om du förstår...
Det var ingen stor sak egentligen, jag störde mig mest på att någon tar sig rätten att tafsa på någon annan, så fult!
Sen var det riktigt jobbigt att tvingas sitta brevid karln någon timme till innan det blev tomt nog på bussen för honom att flytta, det var nog mest det

Han var nog ganska mesig egentligen, ingen man blev rädd för på riktigt. Det var bara så... fel!
Inte alls fanigt!!!
Kan saga att jag var sa arg att jag vibrerade, fullkomligt vansinnig. Kande han nog med nar jag trock ner hans hander i hans kna. Fyifaenforfolk!
Och det ar faktiskt en stor sak nar folk tycker att dom har ratt att ta pa en sadar... "Sma" saker kan eskalera sa jakla fort.
Jag ar, pa gott och ont, numera en san som reagerar med "anfall ar basta forsvar". Jag ar inte alls for fin sa att saga... Kan beratta en annan historia, om det dar med att ta sig rattigheter... (nu blir jag val "en av de dar med skinn pa nasan" men det ar inte riktigt sanningen det heller, eller en grottmanniska)
Var pa pubben, och den har ena snubben spenderade heeeela kvallen med att forsoka fa min uppmarksamhet. Stod i vagen, dok upp i blickfanget, forsokte smita mellan mig och tjejkompisarna. Och heeeeela kvallen vande jag valdigt demostrativt ryggen at honom. Eller bara knodde mig forbi dar det behovdes. Ett jattestort "fuck you" utan att faktiskt saga det, och nej, ingen missade det. Tur for mig, lite senare, sa hade vakterna markt det med...
For nar pubben stangde och jag gick ut for att leta ratt pa min chef sa skuttade han fram framfor mig och greppade tag i mina overarmar for att halla kvar mig... da small det. Hart. (Ja, jag var onykter...) Han landade pa roven innan han fattade vad som hande, sen placerade jag tva sparkar i hans revben... medan jag vralar nagot om att "Jag PRATAR INTE MED AS SOM DIG". Och sen gick jag.
Vakterna skrattade lite, han hjalptes upp... och han rekommenderades att inte komma tillbaka. Det gjorde han sa vitt jag vet inte heller under resten av sommaren...
jag hade kunnat be snallt, eller bara backat bort, eller... Tyvarr, alkoholen och "anfall ar basta forsvar" gick lite overstyr den kvallen. Hoppas val lite sadar att mitt tempertantrum skonade en annan tjej, nagon annanstans, fran att bli fasthallen av den nissen i alla fall...