Och nu har mina inlägg försvunnit????

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 769
S

stally

Jag har skrivit en del inlägg,nu är dom borta ?
Vad gör jag för fel? :bump:

Är det inlägg du skrivit i trådar som finns kvar eller trådar du skrivit/inlägg i trådar som också är borta?
Finns tråden kvar men inte ditt inlägg låter det mystiskt. Skriver du något olämpligt så kan ju moderatorn ta bort ditt inlägg, men då brukar det oftast stå att inlägget är raderat.
Om hela tråden är borta så kan den vara för gammal, hur snabbt det går är olika på olika forum (på tex Äu, Senior så går det snabbare).

Nej jag har inte skrivit nåt uppseendeväckande.Så det kan det inte vara.Skrev t.x på "stegrande häst" det finns markerat på min lista över inlägg men syns inte alls på forumet?Mysko va.Nu får vi se om detta blir kvar.

Om du menar det du skrev i den här tråden:
NH-stegring

Så är det väl inlägg fyra uppifrån?

Enligt ditt inläggsantal så har du gjort sju inlägg, och de finns väl kvar allihop?

Tack! Jag e en nörd på detta.
Ni kanske kan hjälpa mej hur komma in på chatten oxå? :banana:

Liknande trådar

IT & mobiler Facebooksidan för min förening (är ordf) hr ändrat. (tror jag vet av vem...) Jag är borttagen som admin plus att inlägg numera måste...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: tanten
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
994
Senast: Mirre
·
IT & mobiler När man har haft 2 influensor på raken har man tillbringat en hel del tid i sängen. Jag har kommenterat en del youtubeklipp och fått...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Ridskoleryttare