...och så tar vi nästa fråga......

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Rallebralle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 2 596
Sv: ...och så tar vi nästa fråga......

Hej.
Läste att din hund hade råkat ut för en armbågsfraktur som valp. Jag är ren desperat här för det har min unghund också gjort. dock vill de ej gå in och operera då hon fortfarande växer. ( Risker med atros och dyligt)Har provat att gips men dock utan bra resultat.Gipset ramlar av hela tiden och med det vill inte skadan läkas. Detta är nu över två månader sedan hon skadades.Min fråga till dig är då om din nu har blivit bra och inga men av det. Berätta gärna var frakturen satt osv. Atros? Vår hund skada sig efter att en annan hund överfallit henne. Sökte på sökmotorn om armbågsfrakturer på hund och den hitta dig! Är dig evigt tacksam över ett svar! Mvh Tina Thomsen

Sv: Re: ...och så tar vi nästa fråga......

[ Snälla, jag är helt desperat. Behöver hör om din hund operation som hon gick igenom när hon var valp! Min har också råkat ut för en armbågsfraktur som dom inte vill operera eftersom hon fortfarande är valp. Skriv gärna och berätta. Mvh Tina petertina2005@yahoo.seQUOTE=Bebben;3287534]Spelar ingen roll alls!

Däremot kan dom fråga om det, och du ska kunna visa upp något bevis på att det inte är pälsen som är dålig osv.
Vår äldsta tik har ett långt ärr längs ena frambenet, från armbågen och neråt, men dom har aldrig frågat om det.

Hon fick en svår armbågsfraktur som valp, och är opererad där.[/QUOTE]

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 755
Senast: tanten
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 149
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 345
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 365
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka