Ödlor *bildtråd*

Cattis_E

Trådstartare
Nu tycker jag att det är på tiden att bukes ödlor får sin egen bildtråd.
Jag fick ju en ny digitalkamera i tidig present idag så jag har roat mig med att fota Ödlis idag:

x1p8WcqKiN8y4KtTu4ocjI7WPsFQ9qQnYRp0zfPb3AFDG_G6nBZVbXqbtjMXeIfdtW0inz7FzTWB8UIi5kvdEutpxjCULSwawBG_q8QASZsHBEOwEt6NoRHXw

x1p8WcqKiN8y4KtTu4ocjI7WFQGgOGMcsWsG2pBU-u2daec8UKf3pUUyglZffhLz9YBr72iEEXsP9ZmaeTPTI4CGF9DSmy9HzBn2SFuYbyR-8rcevIBKRM3vg

x1p8WcqKiN8y4KtTu4ocjI7WIpH_xTQoy4yTYK6hnFZPB_xRZxRD8S7elXx-K56wK2jpsvhNT81UP5Cq05uHSnu0d_zI993txGsP7zxkiV0OLKpCuaNPpVcVg

x1p8WcqKiN8y4KtTu4ocjI7WEaAacTOVgn03ilSKRk0_k86HhPCUnoM5rLK4IMeC6EPE3S4_0G4HWL2gNnXj9q6IQ5O-1vfz3L6ESn9sMTs-mj6yhcATrU7Yg

Nu vill jag se bilder på era ödlor:)

Sv: Ödlor *bildtråd*

Åh vad fina!
Tycker kamelonter är häftiga men verkar svårskötta och känsliga.
Har du tom fått egna ungar:D?

Här kommer ett par av våra

Loffe- Teratoscincus roborowski
loffecopy.gif

Max-stäppvaran Varanus Exanthematicus
DSCN0013.jpg
´

vi har några dabbagamer med, men jag hittar inga bilder på dom

En sista putt innan jag ger upp och inser att det inte finns fler bukeödlor..

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
649
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 274
Senast: Amha
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 318
Senast: Bison
·
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka