Öppet brev till kvinnan i mitt liv

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur ofta startar du seriösa trådar eller inlägg? Extremt sällan eller aldrig. Som man ropar får man svar. Din tråd om lekar kan ju aldrig ha varit allvarligt menad? I såna fall får du fundera på hur du uttrycker dig. Ärligt talat tror ja inte du gör annat än struntinlägg för att provocera. Det blir jobbigt då man år efter år får läsa sånt.
Bra inlägg.
Det var väl ingen som trodde att @Gammeln tråd om vuxenlekar var seriöst menad utan den verkade tramsig. Om @Gammeln däremot skrivit en seriös tråd kring sex och frågat om råd hade det blivit seriösa svar. Men att fråga vad folk har för sex på det viset - tror man verkligen att man ska få seriösa svar?

Jag har skapat både seriösa och oseriösa trådar. Och får olika typer av svar i trådarna. I Drakochenhörningstrådar får jag tramsiga svar.
När jag frågar om råd får jag bra svar.

Som man frågar får man svar,
 
Bra inlägg.
Det var väl ingen som trodde att @Gammeln tråd om vuxenlekar var seriöst menad utan den verkade tramsig. Om @Gammeln däremot skrivit en seriös tråd kring sex och frågat om råd hade det blivit seriösa svar. Men att fråga vad folk har för sex på det viset - tror man verkligen att man ska få seriösa svar?

Jag har skapat både seriösa och oseriösa trådar. Och får olika typer av svar i trådarna. I Drakochenhörningstrådar får jag tramsiga svar.
När jag frågar om råd får jag bra svar.

Som man frågar får man svar,
Och är 90% av alla ens inlägg trams, så blir det svårt att bli tagen på allvar också med en seriös fråga.
 
Och är 90% av alla ens inlägg trams, så blir det svårt att bli tagen på allvar också med en seriös fråga.
Ja precis.
Om personen verkar mest vilja provocera och tramsa så svarar i alla fall jag därefter.

Jag har också inte haft en aning om vilket kön @Gammeln haft. Det är först nu jag får reda på att det är en man.
 
Hur ofta startar du seriösa trådar eller inlägg? Extremt sällan eller aldrig. Som man ropar får man svar. Din tråd om lekar kan ju aldrig ha varit allvarligt menad? I såna fall får du fundera på hur du uttrycker dig. Ärligt talat tror ja inte du gör annat än struntinlägg för att provocera. Det blir jobbigt då man år efter år får läsa sånt.
Orka läsa?
 
Är det bara jag som tycker att TS partner kanske borde tänka till om det som står är sant? Menar ni som kommenterar hånfullt, på allvar att ni vill ha ett förhållande med någon som inte ens ser er eller pratar med er? Jag tycker det är elakt och respektlöst, och hade aldrig accepterat det i ett förhållande.

Någon ovanför uttryckte det som "Jaha, du ger mig inte tillräckligt mycket uppmärksamhet (för att du prioriterar internet och hundarna)". Som om det vore fel att klaga över att man inte får uppmärksamhet i ett förhållande, när man faktiskt inte får någon uppmärksamhet? Som om det vore helt rimligt att prioritera internet före sin partner??

Jag hade tyckt det var för jävligt om min partner valde internet (kanske inte hundarna) framför mig varje dag, hela tiden. Man måste inte sitta klistrade på varandra men att prata lite varje dag kan väl inte vara för mycket begärt istället för att slösurfa. Annars kan man ju lika gärna vara singel så gör man som man vill. Min bild av ett förhållande är att man vill vara med varandra och göra varandra glada, vill man inte umgås måste man ju inte vara tillsammans. Jag anser att det är bådas ansvar att det fungerar.

Och ja, sen är jag övertygad om att just internet tar alldeles för stor plats i de flestas liv idag!

TS, om inte "din kvinna" uppskattar dig när du finns där så är det hennes problem och förlust. Kanske blir detta en väckarklocka så hon inser vad hon har där hemma. ibland kan det vara lätt att glömma vad man faktiskt har, man tar det för givet :)

Om min sambo hade uppfattat vårt förhållande sådär hade jag skämts, men hoppats på att han tar upp det med mig direkt istället för att skriva på buke.
 
Senast igår skrevs det ju åt en kvinna att mannen inte gjort nåt fel trots att kvinnan klagar på att han sms:at hennes bästis. Där höll sig ts dock väldigt lugn och sansad.
Är du inte lite gnällig nu?

Det är väldigt lätt att bara ignorera dom en inte gillar
 
Jag vill gärna se inlägg som strider mot mina åsikter, för då kan jag bemöta dem. Vidare anser jag att de gnälliga typerna är dom som ständigt sitter och snyftar över att de bittra feministerna minsann ALDRIG svarat si eller så om TS varit av det andra könet.
Men du gnällde ju inte? Du var ombedd att visa exempel på en tråd där mannen får stödet, då gjorde du det.
 
Jag vill gärna se inlägg som strider mot mina åsikter, för då kan jag bemöta dem. Vidare anser jag att de gnälliga typerna är dom som ständigt sitter och snyftar över att de bittra feministerna minsann ALDRIG svarat si eller så om TS varit av det andra könet.
Jag tycker inte att det är gnäll att ha en åsikt i hur jargongen är på forumet, jag tycker såna åsikter är bra

Däremot är det gnäll om en dag efter dag stör sig på en och inte tycker personen har något alls att tillföra debatten

Dom jag tycker inte tillför något öht här på sidan, dom läser jag inte
Varför skulle jag läsa och sen tala om att alla inlägg är skit? :confused:
Så korkat...
 
Jag tycker inte att det är gnäll att ha en åsikt i hur jargongen är på forumet, jag tycker såna åsikter är bra

Däremot är det gnäll om en dag efter dag stör sig på en och inte tycker personen har något alls att tillföra debatten

Dom jag tycker inte tillför något öht här på sidan, dom läser jag inte
Varför skulle jag läsa och sen tala om att alla inlägg är skit? :confused:
Så korkat...
Fast nu gör du ju det? Detta var verkligen dagens bästa inlägg!:laugh::up:
 
Fast nu gör du ju det? Detta var verkligen dagens bästa inlägg!:laugh::up:
Näe, jag har inte gjort som du

Du har suttit och stört dig på flera inlägg hen har skrivit

Jag har bara svarat på ETT inlägg du har skrivit
Om jag stör mig i fortsättningen, då läser jag inte dina inlägg mer


Ser du skillnaden?
 
Jag tycker inte att det är gnäll att ha en åsikt i hur jargongen är på forumet, jag tycker såna åsikter är bra

Däremot är det gnäll om en dag efter dag stör sig på en och inte tycker personen har något alls att tillföra debatten

Dom jag tycker inte tillför något öht här på sidan, dom läser jag inte
Varför skulle jag läsa och sen tala om att alla inlägg är skit? :confused:
Så korkat...

Jag väntar ännu på att se ditt deltagande i en enda tråd, där du inte gör just det.
 
Tycker ofta att alla andra har fel och har en nedlåtande ton.
Om jag hade tyckt att du alltid hade haft fel eller om jag hade tyckt att du alltid va tråkig ointressant och inte tillförde något på forumet, då hade jag inte läst dina inlägg alls
Ibland skriver du något läsvärt, därför läser jag ibland det du skriver
Även om du har fel, så kan det ju vara läsvärt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp