Öppna länkar.

åke

Trådstartare
När jag ska öppna länkar på datorn nu så blir det bara ett pyttelitet fönster. Antagligen har jag kommit åt någon knapp eller inställning. Hur fixar jag tillbaka detta?
 
Sv: Öppna länkar.

Ja, men när jag öppnar nästa så blir det likadant igen..
 
Sv: Öppna länkar.

Webbläsaren brukar minnas storleken på det sista fönstret som stängdes. Så om du stänger alla webbläsarfönster, utom det som är sådär pyttelitet. Sedan drar du i ett av hörnen för att göra fönstret lite större. När du är nöjd stänger du fönstret. Förhoppningsvis bör nu webbläsaren ha lagt den nya storleken på minnet till nästa gång :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler När jag ska läsa min mejl och klickar på outlook där jag har mejlen så öppnas LinkedIn. Varje gång. Vad har gått snett och vad gör jag...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: Wille
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 727
Senast: Hedinn
·
Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
511
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp