Bukefalos 28 år!

Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

Lucka 22: ännu en ögonprodukt. Jag kommer vara totalt rynkfri när jag använt upp allt jag fått i kalendern 😁
 

Bifogade filer

  • IMG_7821.jpeg
    IMG_7821.jpeg
    250,3 KB · Visningar: 15
IMG_4844.jpeg


En anteckningsbok från Horsebrands, blev först lite förvånad men den är i jättefin kvalitet så den kommer definitivt att användas.

I min egna en tvål som doftar Sandalwood :love: och en liten flaska Molton Brown.

Svart te från Java som jag ska pröva ikväll.
 
1000017922.jpg

Upptäckte att jag råkat missa att öppna en lucka i chokladkalendern, och den var god! Mjölkchoklad med salt och hasselnöt. Dagens på 77% var helt ok.
En tvål från Lush som luktar gott.
LH innehöll ett puder, ska bli spännande att testa då det verkar ha andra egenskaper än vad jag puder jag tidigare haft har.
 
MrCake - Pepparkaka med chokladhölje (repris).
AD70 - Äpplepaj. Jag är inget fan av äpplepaj utan vaniljsås, så lite meh över den, men den smakade mycket äpple/kanel så hiss för det.
Pärlans - Kardemumma. Mums! :d
Penstore - Blå akrylfärg.
Cluizel - Pralin med mandelkrisp. God!

2FA348E8-F10E-4E6D-A2B7-16E6CCC17595.jpeg
 
MrCake - Pepparkaka med chokladhölje (repris).
AD70 - Äpplepaj. Jag är inget fan av äpplepaj utan vaniljsås, så lite meh över den, men den smakade mycket äpple/kanel så hiss för det.
Pärlans - Kardemumma. Mums! :d
Penstore - Blå akrylfärg.
Cluizel - Pralin med mandelkrisp. God!

Visa bifogad fil 135061
De där fina färgglada pralinerna, vilken kalender kommer de från?
 
Rituals lilla:

Igår var det en tub bodyscrub som jag prövade idag, riktigt trevlig och luktade gott. Dagens lucka innehöll en body oil med glitter. Känns avlägset att använda just nu när jag hasar runt och akutjulstädar iförd noppiga mjukisbyxor, men vid något lite festligare tillfälle så...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp