Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

Jag är generellt nöjd med min kalender från hööks. Några saker jag inte gillade - skärpet, borstarna och bogspännesgrejen. Resten är sånt jag behövde eller iaf kommer använda.

Men tror inte jag kommer köpa den igen nästa år
 
Jag är generellt nöjd med min kalender från hööks. Några saker jag inte gillade - skärpet, borstarna och bogspännesgrejen. Resten är sånt jag behövde eller iaf kommer använda.

Men tror inte jag kommer köpa den igen nästa år
Instämmer, men tror nog att bogspänneskyddsprylen kan komma till användning här framöver.

Leksaken har min häst redan haft sönder, fästet till den verkade bara sitta med en ynka raksöm. Men jag knöt fast det hårt runt halsen på den så nu ser det ut som att det är en hängd leksakshäst i boxen 🙈

Det kändes som lite väl mycket upprepning från förra året, så nästa år vill jag prova ett annat märke och se vad som dyker upp där i. Är sugen på horsebrands om det är ett schabrak i även då, förutsatt att jag kommer ihåg att köpa i tid medan rätt storlek finns i lager
 
Det kändes som lite väl mycket upprepning från förra året, så nästa år vill jag prova ett annat märke och se vad som dyker upp där i. Är sugen på horsebrands om det är ett schabrak i även då, förutsatt att jag kommer ihåg att köpa i tid medan rätt storlek finns i lager

Förra året hade Horsebrands ett fleecetäcke i lucka 24 så vi får väl se vad det blir nästa år. :)

Jag är väldigt nöjd med Horsebrands, användbara saker men kanske lite väl mycket i svart. 😅 Fluffsockorna har jag på mig varje kväll i soffan.
 
Förra året hade Horsebrands ett fleecetäcke i lucka 24 så vi får väl se vad det blir nästa år. :)

Jag är väldigt nöjd med Horsebrands, användbara saker men kanske lite väl mycket i svart. 😅 Fluffsockorna har jag på mig varje kväll i soffan.
Var köpte du den? Är också sugen till nästa år :)
 
Förra året hade Horsebrands ett fleecetäcke i lucka 24 så vi får väl se vad det blir nästa år. :)

Jag är väldigt nöjd med Horsebrands, användbara saker men kanske lite väl mycket i svart. 😅 Fluffsockorna har jag på mig varje kväll i soffan.
Ännu roligare om det är variation från år till år! Gillar tanken på att få något större i sista luckan, och vill gärna ha allt hemma från början istället för som Horze gjort där det måste beställas.
Hööks har i och för sig fördelen med att själva väskan klapparna kommer i kan återanvändas efteråt, så där får man ju en bonusgrej, men jag behöver inte fler små skärp nu ;)
 
1000017968.jpg

Det blev en enkel lite tråkig chokladbit i sista luckan från Café-Tasse, jag tycker att den jag råkat missa från lucka 17 skulle h varit ett mycket bättre avslut. Det här blev som ett fjösigt tomtebloss som gått av på mitten.

LH levererade en super sparkl flytande ögonskugga som är multi-use även den. Varje advent har det funnits en liten lapp så här, med en QR kod till tävlingar eller utlottningar av produkter. Idag är det en gratis masterclass med Linda Hallberg her self.

Lush är jag osäker på vad det är men jag tror en fastare form av duschtvål. Luktar melon och ska tydligen funka att använda kall(?).
 
Lush är jag osäker på vad det är men jag tror en fastare form av duschtvål. Luktar melon och ska tydligen funka att använda kall(?).

Jag tycker det är lättast att använda dusch jellyn när man tar en en liten bit och löddrar upp den med hjälp av en duschskrubb. Den går att förvara i kylskåpet och använda kall men det kanske är bättre att göra sommartid.
 
Jag såg först när jag laddade upp bilden att det faktiskt är en liten tomte nedtryckt där i burken:laugh:

Tack för hjälpen, då vet hur jag ska göra när jag vill lukta tropiskt istället för juligt.
 
Sista i Horze kalender var ett schabrak man fick beställa :)
Har nog missat några dagar men tänkte göra en översikt. Bäst för mig har nog Back on track-pannbandet varit.
Jag lyckas inte använda mina kuponger.
  • Lägger in alla kuponger (med helvetslånga koder), sen försvinner alla varor när jag loggar in och när jag ska lägga in koderna igen står det att de redan är använda 🤦🏼‍♀️
  • Kontaktar supporten som ska kolla upp det och sen maila. De mailar aldrig.
  • Provar igen och när jag lägger in kupongen som ska ge 10% blir priset på alla kupongvaror 0. I och för sig rätt men några 10% på det andra jag har i korgen blir det inte.
  • Dessutom blir det inte fraktfritt som de sa innan jag köpte kalendern att det skulle bli.
💩
 
Jag lyckas inte använda mina kuponger.
  • Lägger in alla kuponger (med helvetslånga koder), sen försvinner alla varor när jag loggar in och när jag ska lägga in koderna igen står det att de redan är använda 🤦🏼‍♀️
  • Kontaktar supporten som ska kolla upp det och sen maila. De mailar aldrig.
  • Provar igen och när jag lägger in kupongen som ska ge 10% blir priset på alla kupongvaror 0. I och för sig rätt men några 10% på det andra jag har i korgen blir det inte.
  • Dessutom blir det inte fraktfritt som de sa innan jag köpte kalendern att det skulle bli.
💩
De måste ju ta bort fraktkostnaden om du har på pränt att det skulle vara fraktfritt!
 
Jag lyckas inte använda mina kuponger.
  • Lägger in alla kuponger (med helvetslånga koder), sen försvinner alla varor när jag loggar in och när jag ska lägga in koderna igen står det att de redan är använda 🤦🏼‍♀️
  • Kontaktar supporten som ska kolla upp det och sen maila. De mailar aldrig.
  • Provar igen och när jag lägger in kupongen som ska ge 10% blir priset på alla kupongvaror 0. I och för sig rätt men några 10% på det andra jag har i korgen blir det inte.
  • Dessutom blir det inte fraktfritt som de sa innan jag köpte kalendern att det skulle bli.
💩
Men suck :down:
Får kanske ge det några mellandagar då sen lär man börja kräva kompensation. Det där känns ju verkligen inte ok.
Är det Horze som blir årets Caia? :nailbiting::rage::turd::turd:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp