Bukefalos 28 år!

Örebrotravet flyttar – blir miljardarena

Sv: Örebrotravet flyttar – blir miljardarena

Vad roligt!

:bump:
 
Sv: Örebrotravet flyttar – blir miljardarena

Jasså där ser man ! o.O :D Hoppas det blir av bara !
 
Sv: Örebrotravet flyttar – blir miljardarena

Jasså där ser man ! o.O :D Hoppas det blir av bara !

Ja, det vore fantastiskt! Tyvärr så tror jag att läget är lite för centralt för att projektet skall bli av, mer troligt att det blir av någon annastans i utkanten av Örebro. Hoppas nu på lite positiva politiker somkan hjälpa projektet på traven ;). Den där ständigt missnöjda miljöpartisten får gärna ägna sig åt sina bakåtsträvanden någon annanstans....
 
Sv: Örebrotravet flyttar – blir miljardarena

Ja, han är ju hemsk. Men annars vet jag inte om jag tycker det är ett så bra läge? Det är ju en begränsad plats, dvs inga möjligheter att bygga ut på sikt. Och som du säger är den nog lite för central, trafiksituationen där tror jag kan bli svår när det är större evenemang. Bättre att lägga den i utkanten av stan då? Tycker jag :p
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 290
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 425
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Hoppla, nu blev det ju verkligen ljust om kvällarna. Egentligen är jag inte så bekymrad över klockan när man håller på och ändrar mellan...
Svar
3
· Visningar
344
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 536
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp