H

honung_linda

Är det någon som har någon erfarenhet av det. Min häst sprakade sig på skenbenet bak så det blev en bula och det har inte gått bort (ca 1,5 månad) hon är inte öm eller halt men jag undrar om det kan skava på senan eller nåt?? :confused:
 
Min lilla kille har ett ganska stort överben på ena bakbenet som han fick när han var hingst :angel:

Men han har aldrig haft några men av det..
Du kanske ska låta en veterinär uttala sig om det för säkerhets skull, men min pålle har som sagt inga men av det.
 
då är det nog ingen fara, men skall höra ifall, tack
 
Båda mina hästar har några överben pga av att dom blivit sparkade eller slagit på sig, men det är ingenting dom beskymrats av... :)
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst har fått konstiga bulor/sår. Det började för någon månad sedan då hon fick en ärtstor bula med sår i mitten på sidan av magen...
Svar
6
· Visningar
556
Senast: Corax
·
Hästvård Nojja är bara förnamnet, testar att slänga iväg en tråd här för att försöka bli lite klokare 🙈 Herr häst hade hagrejs idag på...
Svar
8
· Visningar
776
Senast: jemeni
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 125
Senast: Oknytt
·
Hästvård Min häst fick en stenhård stor svullnad (typ som ett halvt äpple) insida knä höger fram. Ingen hälta. Veterinären trodde det var ett...
Svar
3
· Visningar
1 434
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp