överföra film till dator från filmkamera

Mazarinen

Trådstartare
hur gör man, vad är det som fattas? jag har sladden, jag har installerat ett program som skulle installeras för att man skulle kunna ladda över filmer, men det funkar endå inte? är det någonting mer man behöver ha/göra?

videokameran är av märket canon.

nu får ni alla tekniska person hjälpa en som inte är så teknisk :angel:
 
Sv: överföra film till dator från filmkamera

om man redan har läst informationsboken då? :idea:

men det måste ju vara någonting som jag har missat, eftersom det inte funkar, men jag orkar inte läsa igenom hela skiten igen, när jag har buke som är så behändigt. så därför tänkte jag om någon vet om jag har glömt något :D

någon mer som har något att säga :bow:
 
Sv: överföra film till dator från filmkamera

Det brukar finnas fler USB-portar i en dator och alla stödjer inte kameror. Kanske är det så enkelt att du bara behöver byta port?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: cassiopeja
·
Fritid Under en sommar spenderar jag många timmar på olika badplatser, mestadels simmandes runt i vattnet då både jag och mitt barn är mer...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Senast: Sasse
·
IT & mobiler Jag får inte detta att fungera. Bluetooth är på både på datorn och pocketbook. Datorn hittar pocketbook och vice versa. Men när jag...
Svar
1
· Visningar
266

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp