Office Starter

tinaiva

Trådstartare
Klantat till det, går det att fixa tros?
Avinstallerade via kontrollpanelen Office 2010. Följde ju med datorn och har mest stökat till det eftersom vi har Home 2007. Nu funkar inga filer som är gjorda i 2010 :( Kan man återinstallera eller är det kört. Läst runt på Microsofts sidor men får inte till det.
:(

Sv: Office Starter

Om det inte ligger på någon skiva du fick till datorn så kontakta det företag du köpte datorn av.

Kan tipsa om Open Office, en serie program som liknar Office serien och som är gratis (lagligt gratis) att ladda ned från nätet. Använder det istället för vanliga office och det funkar super, kan öppna office filer och skiljer sig i princip inte alls från vanliga office.

Så länge man inte försöker göra något avancerat i Excel. Eller bryr sig om att detaljerna i layout ändras.

Liknande trådar

C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att... 2
Svar
34
· Visningar
3 127
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Nu har jag klantat mig. Har en nyinköpt digitalkamera (Canon Powershot A70) som jag skulle installera på min dator (som kör W98)...
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: Venus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka