Oförskämt?

Jaja det är er åsikt o jag har min, MEN som sagt ingen annan behöver betala sin stallhyra, BARA foder och det tycker jag är rimligt!
Dessutom så tycker jag att 1800 är en jävligt hög stallhyra för att ligga där det ligger, här hemma kostar det ca 400 i kallhyra och min häst äter INTE för 1400 i månaden!
 
Hur andra gör är irrelevant. Så länge det inte finns direktiv från eller överenskommelse med skolan om kostnader så är det upp till praktikvärdarna att besluta detta.

Det står också stallägaren fritt att sätta vilken hyra han/hon önskar. 400 kr i kallhyra täcker inte kostnaden för att ha en häst inhyrd. I de fallen subventionerar stallägaren hyresgästernas kostnader.
 
Men leta rätt på en praktikplats som motsvarar dina krav, det är ingen som tvingar dig att åka dit. Du gör förmodligen din praktikvärd en tjänst, det är inget kul att ta emot någon som anser sig lurad.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 267
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 192
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 412
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp