Man behöver fylla på efter 2-3 år (billigare). Låter man bli så försvinnner det till slut.Men hur blir det då nästa gång modet svänger?
Men det är väl som allt annat när modet svänger. Kläder och sånt har man ju inte samma i en evighet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man behöver fylla på efter 2-3 år (billigare). Låter man bli så försvinnner det till slut.Men hur blir det då nästa gång modet svänger?
Ja, jag trodde att det var som en vanlig tatuering, därav min frågaMan behöver fylla på efter 2-3 år (billigare). Låter man bli så försvinnner det till slut.
Men det är väl som allt annat när modet svänger. Kläder och sånt har man ju inte samma i en evighet.
Ja, jag är nöjd och tyckte det var värt.
Förstår om du tycker det var saftigt.
Ett tips är att vara till tydlig med pris du kan tänka dig så du får rätt svar i tråden.
Ok då får du värsta knasiga svaret av mig.Jag frågade ju om serum.
Jag missade att du enbart var intresserad av serum. Därav mitt svarJag frågade ju om serum.
Jag missade att du enbart var intresserad av serum. Därav mitt svar
Grejen är väl att serum överlag fungerar som så att de redan existerande stråna blir starkare och längre, och att det är svårare att få bortnoppade bryn att växa tillbaka. Har någon hittat ett mirakelserum så är jag såklart också nyfiken, men tror sällan det kan reparera på det viset.Jag frågade ju om serum.
Jag har fått betydligt bättre bryn med skinroller + serum. Bara kört två-tre gånger ännu och det växer redan ut strån där inget vuxit sen 1997.
Sen gör det mycket att färga brynen, det lurar ögat rejält även om man har hyfsat mörka bryn från början.
Grejen är väl att serum överlag fungerar som så att de redan existerande stråna blir starkare och längre, och att det är svårare att få bortnoppade bryn att växa tillbaka. Har någon hittat ett mirakelserum så är jag såklart också nyfiken, men tror sällan det kan reparera på det viset.
Jag färgar ofta på sommaren, men det sitter väldigt kort tid på brynen. Fransarna går bättre. Så det hjälper inte så länge. Mina är så snedplockade dessutom, så färgen framhäver det
Vad är det för serum?
Hur lång tid tog det att se resultat?Jag har X-Lash till både fransar och bryn. Fransarna har blivit superlånga, många som tror jag har gjort en förlängning.
Skinrollern har jag kört varannan/var tredje vecka och sen serumet varannan dag typ.
Hur lång tid tog det att se resultat?
Skulle gissa på runt 2-3 veckor för fransarna, något längre för brynen, där tror jag egentligen det är skinrollern som hjälper mest.
Vad är en skinroller? Jag googlade men hittade inget som hade med ögonbrynen att göra.
Nä det förstås. Men de som jag hittade hade med ärr, bristningar och rynkor att göra.Den är väl kanske inte speciellt för ögonbrynen?
Men det är väl en sån, tror jag! De stimulerar väl hårrötterna som jag förstått detNä det förstås. Men de som jag hittade hade med ärr, bristningar och rynkor att göra.
Aha! Så kanske det kan vara.Men det är väl en sån, tror jag! De stimulerar väl hårrötterna som jag förstått det![]()
Jag har X-Lash till både fransar och bryn. Fransarna har blivit superlånga, många som tror jag har gjort en förlängning.
Skinrollern har jag kört varannan/var tredje vecka och sen serumet varannan dag typ.