Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick en jättefin isisbäbis inatt, tror den blir silversvart. Mamma gulbrun och pappa silversvart. Nu har jag en fråga angåendes fölis ögonfärg. De är gråa just nu, kommer hon att behålla den färgen eller blir de ljusbruna eller vad....
just ögonfärgen är väl lite lurig, men jag tycker att den ser silvergulsvart ut!? Jag kan ju ha fel men i så fall kan den få så fina ljusbruna ögon som ex Svadilfari från Knutshyttan har. Jag känner till ett sto som är silvergulsvart oxå hon hade nog ungefär den färgen när hon föddes men jag vet inte vilken färg hon har på ögonen nu!
/Monica
Kläder & Bli fin
Sitter och tittar på Mord i sinnet där en kvinna just hittats mördad. Mördaren har lämnat annan kvinnas ID och bytt kläder på henne så...
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...