Ögonsjukdomar

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Ann-Marie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 885
A

Ann-Marie

Hej!
Jag undrar om det finns någon som vet bra hemsidor angående ögonsjukdomar hos häst? typ; infektioner, inflammationer, skador m,m Mvh: Ammi

Sv: Ögonsjukdomar

Hej! tyvärr har jag inga sidor att ge dig,men är själv ute efter mer information om detta. Jag har en häst som har stora problem med ett öga, inget hjälper. Vill du vara snäll att ge mig några sidor om du får svar.Mvh madde

Sv: Ögonsjukdomar

Hästens ögon är väldigt känsliga och har man problem med sin hästs ögon är det bra att åtminstonde ringa och rådgöra med veterinären... hur yttrar sig besvären?

Liknande trådar

Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 034
Hästvård Min häst har en - enligt MR relativt lindrig - skada på ett ligament mellan hoven och kotan (sneda kollaterala sesamoidligamentet). Har...
Svar
14
· Visningar
1 124
Senast: Hellas
·
Hästvård Hej! Har idag fått ett Livintyg som inte stämmer överens med hur förloppen med skador sett ut. Veterinären har, utan att jag fått se...
Svar
2
· Visningar
593
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 118
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka