JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Oklart vem som ansvarar för hästarna
(Ridsport) - Vi vet inte vem som ansvarar för hästarna eftersom ägaren står skriven i Dalarna och nu har de tydligen blivit flyttade från den hage där de senast sågs.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
När du står där på djursjukhuset med en allvarligt sjuk häst – klarar du då att läsa igenom det finstilta i ett avtal och ta kloka...
Hästnyheter
Varje år drabbas flera hästar av ekollonförgiftning, något som kan undvikas om man har bra koll på vad som finns i hagen. Här får du...
Hästnyheter
Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Hästnyheter
Det var under fredagsförmiddagen som ett gäng hästar försvann ur sin hage i Påryd, Blekinge. Alla förutom en har kommit tillrätta samma...
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Utforskat skogen hemmavid, med unghund med stort viltintresse är spännande 🙈 (vi har inte mött på vilt, men han får ju upp deras spår)...
ii-ssa
44 minuter sedan
Svar: 620
Visningar: 39 575
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag har sett ett par catahoulablandningar i år, men den här känns extra läskig:
"🌟 Stunning Leopard Doberman Puppies – Loyal, Loving...
Sel
Idag kl 21:48
Svar: 1 931
Visningar: 187 500
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det tar max en dag? Bravecto blir väldigt mycket billigare för mig jämfört med något man måste ge varje månad.
mysboll
Idag kl 21:47
Svar: 1 426
Visningar: 87 568
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Aluminumskor är väldigt mjuka. Det är inte alla hästar som kan gå med dessa till vardags :)
Tora
7 minuter sedan
Svar: 1 532
Visningar: 120 952
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Det är egentligen mest en fördel för säljaren. Finns det någon anmärkning och köparen ändå väljer att gå vidare då har man accepterat...
sassiball
9 minuter sedan
Svar: 25
Visningar: 1 243
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Jag inte jättebrydd över att rida i regn men min prideoutfit gör sig inte i regn😁. Då syns inte allt glitter!
Fiorano
22 minuter sedan
Svar: 711
Visningar: 62 501
Grenar