Olika stora sidor.

Malin_L

Trådstartare
Jag upptäckte idag när jag loggade in på Buke att ÄU är för stor för min dataskärm men inte de andra forumen, S och Gnägg tillexempel är som vanligt.
Vad kan detta bero på??

Sv: Olika stora sidor.

Kan bero på att någon lagt in en "bautalänk" i en tråd. Oftast är det så, när det blir så..

Brukar inte bautalänkarna förkortas nu förtiden?
Jo, det gör dom, men kanske bara i tråden?

Bautalänkarna förkortas när man ser inlägget, men i snabbvisningen i forumet så fungerar inte det.

Det man kan göra är att be moderatorn gå in och göra om länken till klickbar text, då blir den kort även i förhandsvisningen.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
940
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
541
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt Min Calvin som bott hos mig sedan 2012 har aldrig blivit riktigt tam. Han går ut på våren och kommer in på hösten för att tillbringa... 2
Svar
25
· Visningar
2 700
Senast: Sel
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 929
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka