Olika teckensnitt på olika sidor.

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Lillfisen04
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 977
L

Lillfisen04

Hoppas ni kan hjälpa mig...
Ibland när jag går in på olika sidor på internet så är det ett annat teckensnitt än på andra sidor..t ex när jag går in på eniro.se är det jättestor text.. men inte här på buke t ex..
Hur kan det bli så ? Jag har försökt att ändra teckensnittet i kontrollpanelen men det blir inget bättre....Help !
Har inte alltid varit så utan det blev så för ung. 2 veckor sen eller nåt.

Sv: Olika teckensnitt på olika sidor.

Hmm lite svårt att säga

Att det är olika teckensnitt kan vara så att personen som har gjort hemsidan inte använder en standard teckensnitt så webbläsaren försöker hitta en så likt som möjligt.

Att det är olika storlekar är lite värre att svara på
Man kan kanske kommit åt att hålla nere Ctrl tagenten och scrollat med datormusen för då ändras teckenstorleken.

Sv: Olika teckensnitt på olika sidor.

Åhh vilken ängel du är...:banana: var precis så det var.. "någon" har kommit åt och ändrat teckensnittet just på den sidan...nu är det fixat...tusen tusen tack..:bow:

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 429
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 717
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈