olika word program

Barbabelle

Trådstartare
en tjej har skickat ett word dokument till mig som jag inte kan öppna eftersom jag har ett annat word, jag har laddat hem ngt som skulle göra att jag kunde öppna det men filhämtningen tar aldrig slut

hur gör man???

Sv: olika word program

Är det i open office hon har skrivit dokumentet? Om ja, be henne spara det i .doc istället så kan du öppna det utan att ladda ner open office.

Såhär ska ni göra om hon har 2007 och du har 2003

Hon ska öppna filen, klicka på officeikonen i det övre vänstra hörnet, klicka på spara som
Här ska spara som fönstret komma upp
Under "filnamn" finns listen "filformat"
Denna ska vara "Word 97-2003-dokument"
Spara

Denna filen ska skickas till dig

visst går det, men faktum kvarstår att detta problem kommer att uppstå varje gång någon råkar skickat något i office07 format, vilket är det senaste officepaketet (ihop med 08 för mac men det är samma sak)..

att installera patchen _ÄR_ bästa lösningen för trådskaparen i fråga då det eliminterar alla dessa problem med office07 filer i samtliga officeprogram.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
795
Senast: MJLee
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om... 22 23 24
Svar
473
· Visningar
17 565
Senast: Mineur
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 896
Senast: Derivata
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V