Öllövskon

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 281
N

Notorius

Någon här som använder det? Jag tänker byta nästa gång vi skor, men skulle vilja höra åsikter från de som använder dem.
Man kan bara använda dem en gång och sedan får man byta eller?

Sv: Öllövskon

Finns det öht någon som använder dom längre?? :confused:
Varenda en jag hört som provat dom har enbart negativa erfarenheter, och veterinärer och hovslagare säger att det är det bästa sättet att få ledinflammationer..... :crazy:

Jag testar med Hippogrip just nu (första skoningen med dem) De fungerar jättebra hittills! Det har gått ca 2v sen skoning.

Inte Öllöv jag vet men jag har fått för mig att de är ute efter liknande egenskaper.

Finns dom kvar övht?

Jag minns att jag hade EN sådan, uppsatt på väggen.
För säkert 10 årsedan.

Hahaha lätt att jag gör, nu när hästen går som klockan får inget förstöra det.
Vilken tur att jag gjorde tråden :p

Liknande trådar

Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 499
Senast: skiesabove
·
Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Fibusen
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
890
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025