Bukefalos 28 år!

Olycka med bil och hästsläp

Sv: Olycka med bil och hästsläp

Går att läsa mer här.

Det jag förundras över att det alltså tog 2 timmar innan räddningstjänst och allt annat kom dit? :eek:
 
Sv: Olycka med bil och hästsläp

undrar mest vad det är för storlek på hästen om man lyckas trycka igenom en häst genom en vägtrumma..
 
Sv: Olycka med bil och hästsläp

Kan det ha varit en ponnytravare?
 
Sv: Olycka med bil och hästsläp

Stackars häst och stackars människor, vilken fruktansvärd olycka:( Kan själv tänka sig hur man hade mått om man krockat så med sin häst efter sig i trailern, inte konstigt att jag alltid är lite på spänd när jag kör med kusarna.

Undra just om hästen överlever en sån olycka, håller tummarna att allt går bra trots allt :crazy:
 
Sv: Olycka med bil och hästsläp

Av det man ser på bilden så ser ponnyn ut att vara b el c ponny. Och om den flöt iväg in i trumman så mst det ha varit ett störe vattendrag med en större trumma.
 
Sv: Olycka med bil och hästsläp

Fy så hemskt, läste just att ponnyn inte klarat sig :cry: . Stackars liten, vilken fruktansvärt otur... Lider verkligen med alla inblandade.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Ord
Dagbok Jag är så jävla tom och egentligen så är ju JAG redan borta. Den riktiga Emma finns inte och hon har inte funnits på LÄNGE. Detenda som...
2
Svar
36
· Visningar
2 094
Senast: manda
·
  • Artikel
Hästnyheter Två personbilar varav en med hästsläp kolliderade på lördagen på Harnöleden i höjd med infarten till väg 293.
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Två personbilar kolliderade på väg 23 i Hästveda – och en stund senare skedde en ny olycka med en personbil med hästsläp. Ingen person...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett larm om en singelolycka inkom på måndagseftermiddagen. En bil med ett hästsläp körde av vägen på riksväg 69 norr om Grycksbo i Falu...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp