Sv: Om du skulle få köpa....
Jag är ju själv på jakt efter flera utav de sakerna som stod med i dina listor så jag svarar mest. ang. vad jag är på jakt efter för prylar då. Men hade jag haft obegränsat med pengar hade jag förmodligen t.ex. valt läderskydd i stället för neopren osv.
Men här kommer mina svar:
Nya skydd. Bruna, Catago eller Hampa Pro. För att dom är så pass billiga och verkar bra och hållbara etc. ska mest ha dom ute på banan till vardags och i skogen. I övrigt när vi ska vara "lite finare"
så ska vi ha dressyrskydd, bruna på hemmaplan mest och vita på träningarna. Ska kika efter Mark Todd nu i morgon!
Nytt träns? Ett träns alá "dressyrmodell". Gillar de gamla Hubertus Classic med bredare nosgrimma på. Så jag funderar skarpt på detta, alt. Hubertus Classic kandaret, tycker det är fint det med. Sedan vill jag ha en Hubertus remontnosgrimma också, och vävribbtyglar.
Allt i brunt med silverspännen.
Ny sadel? Inget jag är i behov av just nu i alla fall.
Men om en Amerigo skulle passa hästen är det väll inget jag skulle säga nej till direkt...
Nytt täcke? Det är jag ev. är på jakt efter är ev. ett rambo cotton cooler, marinblått och ev. ett vanligt ofodrat regntäcke. Gärna ett Amgio...
Nya transportskydd? Helst vanliga höga, Mark Todd eller några fina kopior. Event verkar ha helt okej tp-skydd till vettigt pris.
Ny grimma? En lädergrimma i mellanprisklassen dvs. för kanske 300:-.
Nya lindor? Vet inte.. skulle nog välja långa fleece från Equiline att ha i stallet med deras tjocka bandageunderlägg under. Blir så sällan att jag rider med lindor.
Ny Hjälm? Har ju en GPA Titanium och en CO Showhat, jag

båda. Men skulle det bli en ny, skulle det få bli en CO John Whitaker.
Svart då tror jag.
Nya ridbyxor? Pikeur, ev. Euro-Star (Har aldrig testat E.S.).
Gillar Ropings också - mkt byxor för pengarna! Ska köpa sådana och ha i skolan i skåpet där..
Ny Jacka/Väst? Det skulle bli från Kyra K det.
Nya stövlar? Skulle valt ett par Petrie Anky

.
Har dock "beställt" svarta Blundstoneskor från skolan och ska köpa svarta shortchaps från Jacson, nu. Inga stövlar dock.