Om jag ska ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Pearlow

Trådstartare
Börja träna galopp med min b-ponny hur ska jag lägga upp träningen ja har ju inte direkt nån galoppbana.. :S hon är het och svårriden så hon är inte lätt :o Men ja klarar henne ganska bra tycker ja :D men alltså om jag ska börja träna galopp me henne hur fort ska hon kunna gå på typ 250m alltså ska hon galoppera det på 1min ? 30sek? och hur fort ska hon gå på 450m? MKT MKT tacksam för svar!
//emma och beata

Sv: Om jag ska ?

Det finns trådar som har tagit upp detta förut så kolla runt i forumet. I dessa trådar finns även länkar till ponnygaloppföreningar som du kan få information och tips från! Lycka till!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Freazer
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 287
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 583
Senast: Ragdoll
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka