Om kärlek och att vara ihop och sånt

Förlåt att dethär nog inte blir så bra skrivet.
Men som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kallar för T. Och han är min första pojk vän och jag har bara varit kär i en annan person förut. Så jag är väldigt o van om sånt.
Men ja det både är jätte enkelt och jätte svårt med T tycker jag. Alltså han är världens finaste och snällaste kille ❤️ Men exakt därför så fattar inte jag varför han vill vara ihop med MIG. För jag är som helt mot satsen till han. Och jag är så jävla konstig och jobbig så jag fattar inte hur han står ut med mig ALLS.
Som exempel första gången vi pussades. Alltså bara en puss inget mera. Så det borde ju inte vara nåt konstigt när man är 16 ellerhur? Men nej det gick jag panik av. Så tänker jag bara hur kul är det för han när jag blir så? För jag vill ju inte att han ska tro att det är pågrund av HAN som jag blir så. Och jag har sagt att jag har dåliga erfaren heter och så men har ju inte sagt exakt allt. Så jag vet inte hurmycket han fattar av det att det INTE är han som är problemet liksom. Utan att det är i min hjärna bara.
Och sen en annan sak men nu blir det privat och kanske triggande så ni vet ❤️ Så ifall ni inte vill läsa om tillexempel själv mord eller s*x eller sånt så sluta läsa nu!
Men jag har en jätte jätte stark känsla att jag kommer dö snart. Jag vet att man ungefär som inte får säga sånt men det är iallafall så. Inte att jag VET exakt hur jag ska göra men jag bara vet jätte starkt i mitt huvud att jag kommer dö i början på sommar lovet.
Och då är det en sak som är helt fast i mitt huvud som är att jag vill inte dö och denenda som jag har haft s*x med är en äckel gubbe. Utan jag vill ha gjort det med T innan jag dör. Men bara det att jag KAN INTE.
Utan som min hjärna vill så är det att jag tycker det känns jätte mysigt och bra att ligga i sängen och kramas och mysa och som bara röra varandra eller hur jag ska förklara. Men inte nån s*x sak alltså. Men bara det att en del av min hjärna vill göra mera för att ha gjort det eller hur jag ska förklara. Och bara för att vara normal och att jag inte vill vara så jävla jobbig och konstig.
Men ja då det som blev en gång var att min hjärna ungefär stängde av sig eller att jag inte lyssnade på den eller hur jag ska förklara. Utan lite som att jag över talade migsjälv till att jag ville ha s*x och då blev det ju att jag lurade T också 💔 För han trodde ju att jag ville bara för bra andledningar fast det var dåliga andledningar också.
Och jag vill inte skriva förmycket detaljer men när det var verkligen exakt att vi skulle som börja göra själva det så fick jag så JÄVLA mycket flash backs och skit mycket ångest bara sådär. Som att hjärnan först var av stängd sen så bara PANG så var den på max.
Så ja såklart så blev det inget mera då. Och jag känner mig så JÄVLA dum och jobbig och äcklig och taskig och störd för det. För han för tjänar ju nån som BARA vill göra det för BRA andledningar och inte är så jävla störd som mig. Och även fast att jag kände som jag var tvungen att förklara men det känns ändå bara som jag är störd. Och att jag vill absolut inte göra så han känner sig dum eller nånting men ändå så gör jag det 💔
Men ja det bara är skit svårt. Och bra på samma gång som igår kväll så var han här och det var jätte mysigt ❤️ Och vi bara låg i sängen och lyssnade på musik och pratade. Och då känns det jätte bra att vara jätte nära han och att ha så hela min kropp är mot hans liksom. Och det bara är bra och lugnt liksom ❤️ Men minstalilla som är mot s*x så blir min hjärna helt jävla störd och skit jobbig.
Och jag VILL ju att jag skulle vilja och kunna göra sånt med han. Och det känns som jag borde också alltså jag VET att det inte är nån press och att alla är o lika när dom är redo och så. Men jag gjorde det med en fucking äckel gubbe för ett år sen men jag kan inte göra det med min pojk vän nu fast han är så jävla snäll och fin och gullig. Och det bara känns SKIT!
 

Dethär hör inte till dethär alls men jag vill inte göra ett nytt dagboks inlägg bara för dethär och ta upp ännu mera plats.
Men jag har PANIK som jag inte kan skriva varför mera än att jag ALLTID förstör ALLT som be tyder mest för mig 😭
Jag fattar inte varför jag är såhär varför jag bara MÅSTE förstöra ALLT. Och nej jag har inte förstört T ÄN. Men ska jag vara ihop med han bara för att förstöra allt med han också eller? Nej såklart så borde jag INTE det!!
Men jag KAN INTE ha vänner eller duga som vän eller flick vän eller dotter eller nånting. Utan detenda som jag har dugit för är detdär ordet som man inte får skriva enligt vissa men som jag är. Men skulle väl inte ens duga som det nu för inte ens nån äckel gubbe skulle nog vilja nudda mig nu 🤮
Jag miss lyckas ju ändå med ALLT så fattar inte varför alla är så jävla mot att inte jag får dö. Andra gör ju det som inte ens vill dö men dom gör ändå det. Så varför kan inte jag iallafall få dö då som VILL det?
Egentligen så är det bara stört att vänta tills efter skol avslutningen för det kommer ju inte spela nån roll ändå. Utan skit samma om jag slutade skolan eller om jag dog några dagar innan egentligen. Men bara att det är taskigt mot T ifall han skulle bli ledsen först om jag dog 💔
Men jag vet inte om det skulle vara mindre taskigt om en vecka bara för skolan är slut då.
Och det kanske skulle vara taskigt mot mamma och pappa först också 💔 För att dom har gjort så jävla mycket för mig och tillochmed skaffat en hund valp till mig 😭 Men desto längre som jag väntar desto mera av deras liv förstör jag ju bara 💔
Det bara skulle vara så jävla skönt att aldrig mera tänka. Och då skulle mamma och pappa äntligen kunna ha SINA liv igen.
Din mamma och pappas liv kommer aldrig bli det samma utan dig ♥️
 
Ja och att jag fick panik för det och att det nog inte var så kul för han. DÅ tycker jag att jag var konstig och jobbig. Och ja jag blir irriterad för du verkar an tyda saker som jag inte har skrivit.
Vilket var exakt vad jag menade. Att det inte är konstigt med den reaktionen med tanke på din bakgrund.
 
Din mamma och pappas liv kommer aldrig bli det samma utan dig ♥️
Nej det är ju det som är meningen att dom skulle slippa mig så skulle dom få mycket lugnare och bättre liv. Jag vet att dom nog skulle bli ledsna först men efter ett tag när det gick över så skulle det bli jätte jätte mycket bättre för dom på ALLA sätt.
 
Vilket var exakt vad jag menade. Att det inte är konstigt med den reaktionen med tanke på din bakgrund.
Ja och det är skillnad på Jag är konstig och Nånting är konstigt. Jag kan fort farande tycka att JAG är konstig fast att jag INTE tycker att det är konstigt själva att jag inte kan ha s*x även fast jag tycker att det är jobbigt. Du be höver ju inte blanda hop dom sakerna.
 
Ja och det är skillnad på Jag är konstig och Nånting är konstigt. Jag kan fort farande tycka att JAG är konstig fast att jag INTE tycker att det är konstigt själva att jag inte kan ha s*x även fast jag tycker att det är jobbigt. Du be höver ju inte blanda hop dom sakerna.
Jag blandar inte ihop men jag tycker inte att Du är konstig, vilket är vad jag försöker få fram.

Varken Du eller dina reaktioner är konstiga. Det är normalt och vanligt när man har de erfarenheter du har.
 
Nej det är ju det som är meningen att dom skulle slippa mig så skulle dom få mycket lugnare och bättre liv. Jag vet att dom nog skulle bli ledsna först men efter ett tag när det gick över så skulle det bli jätte jätte mycket bättre för dom på ALLA sätt.
NEJ NEJ NEJ! Den sorgen går aldrig över.
Jag förlorade en vuxen vän som visserligen inte hade samma erfarenheter som du men han hade samma känsla. Att han var en belastning för alla och att han skulle göra oss en tjänst om han lämnade. Han lyckades avsluta sitt liv och för hans fru och barn blir livet aldrig detsamma. Sorgen bär de med sig varje dag och även om den har blivit lättare att leva med så har den inte på något sätt minskat.

Det finns inget, absolut inget som skulle bli bättre för någon om du inte fanns :heart
 
Nej det är ju det som är meningen att dom skulle slippa mig så skulle dom få mycket lugnare och bättre liv. Jag vet att dom nog skulle bli ledsna först men efter ett tag när det gick över så skulle det bli jätte jätte mycket bättre för dom på ALLA sätt.
Nej!!! Det skulle inte gå över för dem och de skulle absolut inte få ett bättre liv. Jag vet folk som mist sina barn och jag garanterar att de hellre skulle ha dem kvar i livet ❤️
 
@EmmaFilippa: Jag känner verkligen igen känslan av att allt och alla skulle må bättre om jag inte fanns. Det är inte ovanligt att en får den känslan när en mår riktigt dåligt.

Att känna att en inte förtjänar bra saker och/eller omtanke från andra är också ett självskadebeteende som är enormt vanligt hos de som varit med om traumatiska händelser som du har varit med om :heart Det är en normal reaktion på något dåligt som hänt. Eftersom du är en empatisk människa så river det ännu mer i dig och allt blir ännu mer skit, i dina ögon :heart Men ens egna sanning behöver inte vara sanning för någon annan, vi är många som tycker om dig och vill ha kvar dig :) Det sagt utan att förminska något av det du känner inför dig själv.

En fundering som du inte behöver svara på, kan det tänkas vara så att du är högkänslig? Dvs en av de som känner alla känslor, både dina egna och andras omkring dig, lite mer intensivt än många andra? Jag har drag av det men har med åren lärt mig stänga av litegrann sas så det inte blir alltför jobbigt för mig.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många vet så har jag gjort slut med min pojkvän 💔 Eller ja min föredetta pojkvän. Men jag kommer kalla han för T nu. Och...
Svar
12
· Visningar
1 194
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 479
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 168
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp