Om kärlek och att vara ihop och sånt

Förlåt att dethär nog inte blir så bra skrivet.
Men som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kallar för T. Och han är min första pojk vän och jag har bara varit kär i en annan person förut. Så jag är väldigt o van om sånt.
Men ja det både är jätte enkelt och jätte svårt med T tycker jag. Alltså han är världens finaste och snällaste kille ❤️ Men exakt därför så fattar inte jag varför han vill vara ihop med MIG. För jag är som helt mot satsen till han. Och jag är så jävla konstig och jobbig så jag fattar inte hur han står ut med mig ALLS.
Som exempel första gången vi pussades. Alltså bara en puss inget mera. Så det borde ju inte vara nåt konstigt när man är 16 ellerhur? Men nej det gick jag panik av. Så tänker jag bara hur kul är det för han när jag blir så? För jag vill ju inte att han ska tro att det är pågrund av HAN som jag blir så. Och jag har sagt att jag har dåliga erfaren heter och så men har ju inte sagt exakt allt. Så jag vet inte hurmycket han fattar av det att det INTE är han som är problemet liksom. Utan att det är i min hjärna bara.
Och sen en annan sak men nu blir det privat och kanske triggande så ni vet ❤️ Så ifall ni inte vill läsa om tillexempel själv mord eller s*x eller sånt så sluta läsa nu!
Men jag har en jätte jätte stark känsla att jag kommer dö snart. Jag vet att man ungefär som inte får säga sånt men det är iallafall så. Inte att jag VET exakt hur jag ska göra men jag bara vet jätte starkt i mitt huvud att jag kommer dö i början på sommar lovet.
Och då är det en sak som är helt fast i mitt huvud som är att jag vill inte dö och denenda som jag har haft s*x med är en äckel gubbe. Utan jag vill ha gjort det med T innan jag dör. Men bara det att jag KAN INTE.
Utan som min hjärna vill så är det att jag tycker det känns jätte mysigt och bra att ligga i sängen och kramas och mysa och som bara röra varandra eller hur jag ska förklara. Men inte nån s*x sak alltså. Men bara det att en del av min hjärna vill göra mera för att ha gjort det eller hur jag ska förklara. Och bara för att vara normal och att jag inte vill vara så jävla jobbig och konstig.
Men ja då det som blev en gång var att min hjärna ungefär stängde av sig eller att jag inte lyssnade på den eller hur jag ska förklara. Utan lite som att jag över talade migsjälv till att jag ville ha s*x och då blev det ju att jag lurade T också 💔 För han trodde ju att jag ville bara för bra andledningar fast det var dåliga andledningar också.
Och jag vill inte skriva förmycket detaljer men när det var verkligen exakt att vi skulle som börja göra själva det så fick jag så JÄVLA mycket flash backs och skit mycket ångest bara sådär. Som att hjärnan först var av stängd sen så bara PANG så var den på max.
Så ja såklart så blev det inget mera då. Och jag känner mig så JÄVLA dum och jobbig och äcklig och taskig och störd för det. För han för tjänar ju nån som BARA vill göra det för BRA andledningar och inte är så jävla störd som mig. Och även fast att jag kände som jag var tvungen att förklara men det känns ändå bara som jag är störd. Och att jag vill absolut inte göra så han känner sig dum eller nånting men ändå så gör jag det 💔
Men ja det bara är skit svårt. Och bra på samma gång som igår kväll så var han här och det var jätte mysigt ❤️ Och vi bara låg i sängen och lyssnade på musik och pratade. Och då känns det jätte bra att vara jätte nära han och att ha så hela min kropp är mot hans liksom. Och det bara är bra och lugnt liksom ❤️ Men minstalilla som är mot s*x så blir min hjärna helt jävla störd och skit jobbig.
Och jag VILL ju att jag skulle vilja och kunna göra sånt med han. Och det känns som jag borde också alltså jag VET att det inte är nån press och att alla är o lika när dom är redo och så. Men jag gjorde det med en fucking äckel gubbe för ett år sen men jag kan inte göra det med min pojk vän nu fast han är så jävla snäll och fin och gullig. Och det bara känns SKIT!
 

Jag tycker somsagt inte att man kan jäm föra det.
För domflesta måste INTE träna för att kunna ha s*x utan dom bara har det. Och dom allra flesta KAN ha det och det är inte precis som nånting men måste lära sig och som bara dom allra bästa kan klara.
Och ja det är han!
Min uppfattning, egna och vänners erfarenheter, är att de flesta behöver känna sig trygga för att ha sex och att man oftast behöver bygga upp till det. För mig tog det 6mån i mitt förhållande innan jag hade riktigt sex och då var jag 24.

Däremot är det många som i din ålder pratar vitt och brett om att de har sex och det var så enkelt så. Det är inte alla dem som talar sanning och tyvärr lägger det mer press på att det bara ska komma naturligt.
 
Det måste vara jättetufft att känna så.

Känslan av att vad man än gör blir fel kan jag känna igen.
Dethär kommer kanske låta jätte dumt.
Men jag har så JÄVLA dåligt sam vete för allt. Både att jag har gjort dom dåliga sakerna som jag har gjort och att jag verkar som jag är jätte o tack sam och att inget hjälper för mig. Och att jag har förstört jätte mycket i mammas och pappas liv och jag KAN INTE bara vara normal.
Och nu så fattar jag inte varför men jag är ihop med världens finaste kille ❤️ Fast jag inte är värd han för om man har som en skala från 1 till 100 så är han 99,99999 och jag är 1. Men ändå så VILL han vara med mig men då är jag bara störd och gör så han blir o rolig och som att jag lurar han och att hans liv också blir på verkat neggativt av mig 💔
Och så bara har jag dåligt sam vete för att JAG lever fast jag inte ens vill det. Och andra dör och ändå så VILL inte ens jag leva.
 
Min uppfattning, egna och vänners erfarenheter, är att de flesta behöver känna sig trygga för att ha sex och att man oftast behöver bygga upp till det. För mig tog det 6mån i mitt förhållande innan jag hade riktigt sex och då var jag 24.

Däremot är det många som i din ålder pratar vitt och brett om att de har sex och det var så enkelt så. Det är inte alla dem som talar sanning och tyvärr lägger det mer press på att det bara ska komma naturligt.
Ja men det är ju inte samma som att träna till nåt mål som med en hopp häst. Utan o avsett ifall man be höver mera tid eller inte såmycket så är det ju ingen ut bildings stege till att kunna ha s*x.
 
Ja men det är ju inte samma som att träna till nåt mål som med en hopp häst. Utan o avsett ifall man be höver mera tid eller inte såmycket så är det ju ingen ut bildings stege till att kunna ha s*x.
Det är sant. Men man förväntar sig inte att en häst som inpanik hoppat högt klarar av en bana i samma höjd. På samma sätt borde du inte förvänta dig att bara för du att blivit våldtagen (vilket det tidigare faktiskt är) så klarar du av att ha sex med ngn du tycker om. Snarare tvärtom, pga vad du utsätts för så behöver du kanske ta det ännu lugnare än du behövt annars?

Jag hoppas verkligen inte att jag skrivit något som får dig att må sämre. Säg till isf, jag försöker bara förklara hur jag tänker.

Kram ❤️
 
Det är sant. Men man förväntar sig inte att en häst som inpanik hoppat högt klarar av en bana i samma höjd. På samma sätt borde du inte förvänta dig att bara för du att blivit våldtagen (vilket det tidigare faktiskt är) så klarar du av att ha sex med ngn du tycker om. Snarare tvärtom, pga vad du utsätts för så behöver du kanske ta det ännu lugnare än du behövt annars?

Jag hoppas verkligen inte att jag skrivit något som får dig att må sämre. Säg till isf, jag försöker bara förklara hur jag tänker.

Kram ❤️
Fast det KÄNNS ändå dåligt att jag inte kan göra det fast jag VILL vilja med han men hjärnan kan bara inte vara normal.
Och nu låter jag säkert jätte dum men skulle upp skatta väldigt mycket om ni kunde inte skriva såna ord och att jag har blivit det.
 
Fast det KÄNNS ändå dåligt att jag inte kan göra det fast jag VILL vilja med han men hjärnan kan bara inte vara normal.
Och nu låter jag säkert jätte dum men skulle upp skatta väldigt mycket om ni kunde inte skriva såna ord och att jag har blivit det.
Du låter inte dum alls och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag skrev det.
Förlåt ❤️
 
Ja men det är ju inte samma som att träna till nåt mål som med en hopp häst. Utan o avsett ifall man be höver mera tid eller inte såmycket så är det ju ingen ut bildings stege till att kunna ha s*x.
Jag vet att du inte uppskattar mina svar, men för mig tog det 3 års intensiv terapi innan jag kunde ha sex frivilligt med någon. Då var jag några år över 20 år och hade dessutom gått i flera olika behandlingar innan. Så nej, det är visserligen ingen utbildningsstege men efter trauma kan det mycket väl vara en terapistege. Det är inte konstigt eller ovanligt.
 
Jag vet att du inte uppskattar mina svar, men för mig tog det 3 års intensiv terapi innan jag kunde ha sex frivilligt med någon. Då var jag några år över 20 år och hade dessutom gått i flera olika behandlingar innan. Så nej, det är visserligen ingen utbildningsstege men efter trauma kan det mycket väl vara en terapistege. Det är inte konstigt eller ovanligt.
Jag kommer inte gå i nån terapi i 3 ÅR iallafall så då är det väl hopp löst för mig då isåfall.
 
Vill absolut inte tjata så säg till om det blir för mycket.
Men jag tycker absolut inte att sex är något som "alla" 16-åringar har.

Varken jag eller mina kompisar hade det när vi var i den åldern. För oss tog det några år innan vi kände oss mogna nog.

Absolut ingenting fel om man VILL göra det när man är 16.

Min poäng är det finns många som vill vänta. Fast de har pojk- flickvän.

I tonåren tänker många att "alla" gör olika saker som de själva inte gör. När man blir äldre inser man att det man tänkte inte stämde ändå.

Det måste man bestämma själv, vad som känns bäst för en.
 
Jag kommer inte gå i nån terapi i 3 ÅR iallafall så då är det väl hopp löst för mig då isåfall.
Jag försökte bara ge lite perspektiv, att det inte är konstigt om du inte klarar av sex nu. Det är inte alls säkert att du behöver lika lång terapi, jag var utsatt i väldigt många år och från tidigare ålder än du (om jag förstått dina inlägg rätt) och det tar oftast längre tid att läka från.
 
Vill absolut inte tjata så säg till om det blir för mycket.
Men jag tycker absolut inte att sex är något som "alla" 16-åringar har.

Varken jag eller mina kompisar hade det när vi var i den åldern. För oss tog det några år innan vi kände oss mogna nog.

Absolut ingenting fel om man VILL göra det när man är 16.

Min poäng är det finns många som vill vänta. Fast de har pojk- flickvän.

I tonåren tänker många att "alla" gör olika saker som de själva inte gör. När man blir äldre inser man att det man tänkte inte stämde ändå.

Det måste man bestämma själv, vad som känns bäst för en.
Nej jag vet att inte ALLA har det såklart och att det är o lika när man är redo! Och såklart så är det inget fel o avsett.
Men bara hur JAG känner så VILL jag vilja nu om du fattar hur jag menar. Och jag VILL göra det med min pojk vän så att inte äckel gubben är denenda som jag har gjort det med.
Alltså inte för jag tror att alla andra gör sånt för det tror jag inte. Utan det är bara för hur jag känner.
 
Jag försökte bara ge lite perspektiv, att det inte är konstigt om du inte klarar av sex nu. Det är inte alls säkert att du behöver lika lång terapi, jag var utsatt i väldigt många år och från tidigare ålder än du (om jag förstått dina inlägg rätt) och det tar oftast längre tid att läka från.
Nej det kanske inte är KONSTIGT men jag tycker ändå att det är jobbigt. För jag VILL vilja det med T nu och jag vill inte att denenda som jag har gjort det med är en äckel gubbe.
 
Nej det kanske inte är KONSTIGT men jag tycker ändå att det är jobbigt. För jag VILL vilja det med T nu och jag vill inte att denenda som jag har gjort det med är en äckel gubbe.
Okej, du beskrev dig själv som konstig i trådstarten:
Och jag är så jävla konstig och jobbig så jag fattar inte hur han står ut med mig ALLS.
Som exempel första gången vi pussades. Alltså bara en puss inget mera. Så det borde ju inte vara nåt konstigt när man är 16 ellerhur?
Men det är ju bra att du inte tycker det då.
 
Dethär hör inte till dethär alls men jag vill inte göra ett nytt dagboks inlägg bara för dethär och ta upp ännu mera plats.
Men jag har PANIK som jag inte kan skriva varför mera än att jag ALLTID förstör ALLT som be tyder mest för mig 😭
Jag fattar inte varför jag är såhär varför jag bara MÅSTE förstöra ALLT. Och nej jag har inte förstört T ÄN. Men ska jag vara ihop med han bara för att förstöra allt med han också eller? Nej såklart så borde jag INTE det!!
Men jag KAN INTE ha vänner eller duga som vän eller flick vän eller dotter eller nånting. Utan detenda som jag har dugit för är detdär ordet som man inte får skriva enligt vissa men som jag är. Men skulle väl inte ens duga som det nu för inte ens nån äckel gubbe skulle nog vilja nudda mig nu 🤮
Jag miss lyckas ju ändå med ALLT så fattar inte varför alla är så jävla mot att inte jag får dö. Andra gör ju det som inte ens vill dö men dom gör ändå det. Så varför kan inte jag iallafall få dö då som VILL det?
Egentligen så är det bara stört att vänta tills efter skol avslutningen för det kommer ju inte spela nån roll ändå. Utan skit samma om jag slutade skolan eller om jag dog några dagar innan egentligen. Men bara att det är taskigt mot T ifall han skulle bli ledsen först om jag dog 💔
Men jag vet inte om det skulle vara mindre taskigt om en vecka bara för skolan är slut då.
Och det kanske skulle vara taskigt mot mamma och pappa först också 💔 För att dom har gjort så jävla mycket för mig och tillochmed skaffat en hund valp till mig 😭 Men desto längre som jag väntar desto mera av deras liv förstör jag ju bara 💔
Det bara skulle vara så jävla skönt att aldrig mera tänka. Och då skulle mamma och pappa äntligen kunna ha SINA liv igen.
 
Okej, du beskrev dig själv som konstig i trådstarten:

Men det är ju bra att du inte tycker det då.
Ja och om du kan läsa så borde se att jag inte skrev att jag är konstig och jobbig för att jag inte kan ha s*x.
 
Dethär hör inte till dethär alls men jag vill inte göra ett nytt dagboks inlägg bara för dethär och ta upp ännu mera plats.
Men jag har PANIK som jag inte kan skriva varför mera än att jag ALLTID förstör ALLT som be tyder mest för mig 😭
Jag fattar inte varför jag är såhär varför jag bara MÅSTE förstöra ALLT. Och nej jag har inte förstört T ÄN. Men ska jag vara ihop med han bara för att förstöra allt med han också eller? Nej såklart så borde jag INTE det!!
Men jag KAN INTE ha vänner eller duga som vän eller flick vän eller dotter eller nånting. Utan detenda som jag har dugit för är detdär ordet som man inte får skriva enligt vissa men som jag är. Men skulle väl inte ens duga som det nu för inte ens nån äckel gubbe skulle nog vilja nudda mig nu 🤮
Jag miss lyckas ju ändå med ALLT så fattar inte varför alla är så jävla mot att inte jag får dö. Andra gör ju det som inte ens vill dö men dom gör ändå det. Så varför kan inte jag iallafall få dö då som VILL det?
Egentligen så är det bara stört att vänta tills efter skol avslutningen för det kommer ju inte spela nån roll ändå. Utan skit samma om jag slutade skolan eller om jag dog några dagar innan egentligen. Men bara att det är taskigt mot T ifall han skulle bli ledsen först om jag dog 💔
Men jag vet inte om det skulle vara mindre taskigt om en vecka bara för skolan är slut då.
Och det kanske skulle vara taskigt mot mamma och pappa först också 💔 För att dom har gjort så jävla mycket för mig och tillochmed skaffat en hund valp till mig 😭 Men desto längre som jag väntar desto mera av deras liv förstör jag ju bara 💔
Det bara skulle vara så jävla skönt att aldrig mera tänka. Och då skulle mamma och pappa äntligen kunna ha SINA liv igen.

Fina fina Emma, du förstör inte någons liv. Din mamma och pappa vill göra vad som helst för att ha kvar dig, det är jag 100% säker på. Och du duger i massor som vän :heart och som flickvän verkar det som på T, gör det inte? Han vill vara tillsammans med dig, och gillar dig för den som du är, oavsett vad du tycker om dig själv. :heart

Du är värdefull :heartheart
 
Fina fina Emma, du förstör inte någons liv. Din mamma och pappa vill göra vad som helst för att ha kvar dig, det är jag 100% säker på. Och du duger i massor som vän :heart och som flickvän verkar det som på T, gör det inte? Han vill vara tillsammans med dig, och gillar dig för den som du är, oavsett vad du tycker om dig själv. :heart

Du är värdefull :heartheart
Fast du VET likamycket som jag att det INTE är sant. Det skulle inte vara som det är ifall jag dög som vän men jag gör ju inte det.
 
Jag kan läsa. Varför blir du otrevlig? Okej, du gav när ni pussades som exempel.
Ja och att jag fick panik för det och att det nog inte var så kul för han. DÅ tycker jag att jag var konstig och jobbig. Och ja jag blir irriterad för du verkar an tyda saker som jag inte har skrivit.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många vet så har jag gjort slut med min pojkvän 💔 Eller ja min föredetta pojkvän. Men jag kommer kalla han för T nu. Och...
Svar
12
· Visningar
1 194
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 480
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 170
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp