om man ska ta reda på bomvidden

orion_x

Trådstartare
Om man ska ta reda på bomvidden på en passier så kunde man skriva upp det nummer som stod i sadeln, men vart ska man skicka det? Det står ju nämnligen inte bomvidden i sadeln.

Sv: om man ska ta reda på bomvidden

Maila på www.passier.de och fråga.
Dagtid får du svar på någon/några timmar om både bomvidd,tillverkningsår och vad et är för modell!
Lycka till!

Jag har lite kass engelska:D och kan inte fackspråket, vet tex inte vad bomvidd heter på engelska:crazy: :angel: . Kan någon hjälpa mig att sätta ihop ett brev? Nummret i sadeln är 269037. Då vore jag jätteglad:) :D

Hello! I wonder if you could give me some information about the saddle with saddle-no. 269037? Which treewidth it has etc.
Best regards
-ditt namn-

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: Fibusen
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 267
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 027
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka